Geen moskee op de Omweg in Assendelft

Bertus

/ #41

2015-05-12 21:32

Deze club heeft een valse start gemaakt, in de sport krijg je dan soms een tweede kans. Alleen deze valse start is van dusdanige aard dat je een eventuele herkansing direct hebt verspeeld.  Bewust of onbewust laat deze club het achterste van haar tong niet zien. Er speelt meer dan alleen de mooie plannen van een cultureel centrum.

Daarbij vraag ik mij echt af of er is nagedacht over de exploitatie en de kosten die daarmee samengaan, een gebouw verwarmen van 500 m2  + de electra en het onderhoud gaat behoorlijk in de papieren lopen. Wie gaat dat betalen? In hoeverre is de stichting instaat om zijn eigen broek (of djellaba) op te houden. Of mag gemeente Zaanstad naar een x-aantal jaren bij springen in het kader van de sociale cohesie waar een aantal politieke partijen in ZNSTD de mond vol van hebben.  Met alle respect en misschien ligt het aan mij, dat ik mij niet interesseer voor wat er speelt in de wijk maar tot twee maanden geleden had ik nog nooit gehoord van de stichting Kleurrijk Saendelft. 

Meneer Nordin liet zich van zijn beste kant zien bij Nieuwsuur, grootheidswaanzin, zoals hij daar in het bouwland stond te zwaaien en te doen. Verassend in beeld gebracht door de in mijn ogen redelijk linkse NPO.

Ik heb de petitie getekend mede vanwege de valse start, de onduidelijke en vooral vage plannen en de verre van transparante manier van communiceren. Het heeft niks met geloof te maken, als het een kerk zou zijn van een foute priester had ik ook de petitie ook getekend.