steunenfeyenoord

Pat

/ #2815 Tegen geweld maar stel de vraag...

2011-09-19 16:46

Ik ben absoluut tegen geweld laat ik dat voorop stellen en daar teken ik voor. Dit mag niet bij ons Feyenoord gebeuren!! Echter moeten we ons met z’n alle afvragen: waar komt deze woede en onvrede vandaan? Want het is van groot belang dat wij onze ogen daar niet voor moeten sluiten. Zien onze geweldloze (die zijn er ook) woedende/ontevreden supporters spoken en/of is het een hetze tegen onze bestuursleden?
Nee, naar mijn idee niet want:
1. Ik houd niet van een hetze tegen bepaalde mensen dat is niet eerlijk en nb heb ik zelf hersens om na te denken.
2. Iedereen zal het er mee eens zijn dat ook bestuursleden moeten worden afgerekend op hun prestaties net zoals in het bedrijfsleven.

Ik lees reacties van medesupporters die vinden dat ons bestuur gewoon mag blijven zitten en dat ze vooral zo door moeten gaan omdat het nu goed gaat. Dat vind ik uiterst opmerkelijk en verontrustend.
Uiteraard hebben we onlangs een goede transfer periode gekend en die mag naar mijn mening op persoonlijke titel worden geschreven van meneer Van Geel, tevens gaat het na 6 wedstrijden sportief niet verkeerd. Maar kijkt de gemiddelde supporter ook kritisch? Iedereen kent ook de feiten waaruit geconcludeerd mag worden dat er in het verleden en recentelijk meerdere malen grove fouten/blunders begaan zijn door bijvoorbeeld onze directeur meneer Gudde. Natuurlijk verdient hij net als iedereen een eerlijke kans maar die kans heeft hij de afgelopen jaren al gehad en ook nog eens diverse malen. Hoeveel krijgt hij er nu nog? Ik vind echt jammer voor meneer Gudde want ik gun hem succes bij onze club voor onze club maar hij is niet geschikt voor deze functie. Net zoals in het bedrijfsleven zijn grove fouten ook binnen het 'bedrijf' Feyenoord onacceptabel en zal hij in het belang vd club zijn verantwoordelijkheid moeten nemen. Het jaar in jaar uit slecht presteren als directeur van Feyenoord: dat kan niet, mag niet en bestaat niet en daar is zijn salaris ook niet naar!

Hand in hand Kameraden!