Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Een boze nederlander

/ #5750

2015-05-02 08:20

Als je programma's op tv ziet met al de commentatoren moeten we eigenlijk blij zijn dat er zoiets bestaat, Tja ze hebben mooi praten met die dikke salarissen die ze verdienen.

Ga eens de straat op en vraag de mensen wat ze er van denken dan denk ik dat er een heel ander beeld komt.( en dan wel de gewone man op de straat vragen en niet selectief te werk gaan.

Eerst al de dure managers eruit, woekerwinsten van de zorgverzekeraars besteden aan de echte zorg en medicijnen.

Die gasten maken miljarden winst.

Daar komt nog bij: waarom moet ik bij het ophalen van de medicijnen € 6,00 euro betalen? 

Voor uitleg van gebruik? Ik gebruik die medicijnen al jaren en weet heus wel hoe ik ze gebruiken moet.

Tel die uitlegkosten eens jaarlijks op over heel Nederland en kijk eens wat er dan verdiend wordt voor iets wat ze niet hoeven te doen en soms ook niet doen maar wel berekenen.

Neem je contact op met de zorgverzekeraar dan zegt die doodleuk, ja vroeger zat dat bij de prijs in nu moeten ze het specificeren. Dan zeg ik dan zijn we jaren lang bedonderd door die gasten.

maar ja wat wil je met zo' n softe regering , voor hun valt daar geen eer te behalen.

Als er een partij is die deze onzinnige bijdrage afschaft en daar de ballen voor heeft die krijgt mijn stem en van vele meer denk ik.