Geef natuurlijke & alternatieve geneeswijzen een kans


Gast

/ #188

2015-03-26 07:20

4o jaar van kastje naar muur gestuurd voor hevige migraine: enige oplossing dat ze boden : leer er mee leven + steeds sterkere pijnstillers . Resultaat : kring waar je amper uit raakt + lichaam dat totaal afhankelijk w van chemische troep. Uiteindelijk slechte levertesten . werd voor alles pillen voorgeschreven .Ben toen gaan lezen over gezonde voeding . Eet nu veel fruit en groenten en heb mijn vleesconsumptie gehalveerd . Mijd alle geraffineerde en bewerkte voeding en maak gebruik van natuurlijke supplementen.  Op 2 jaar tijd levertesten terug zo goed als genormaliseerd + migraine-aanvallen voor 70 procent gedaald.  Nog steeds hoofdpijn maar niet meer door voeding ,,, wel door stress en net daarvoor wil ik ook nog natuurlijke oplossing vinden die liefst ook betaalbaar zou zijn.  Big Pharma foei: het aantal steigende kankergevallen verbaasd me ook niet en vooral al de mensen die dan via chemo onmenselijk zieker worden terwijl er in ""sommige gevallen"" zeker ook voorkomen en zelfs genezen zou bij zijn indien men een beetje de natuurlijke middelen zou hanteren.  Doch money money money blijft grootste dooddoener in onze westerse maatschappij.