Stop discriminatie tegen huurders met huisdieren


Gast

/ #95

2015-03-10 08:00

Dieren geven je meer vriendschap dan huurders De verhuurders zijn uitzuigers en profiteurs van de staat en vullen hun zakken van de werkman. Als iets moet vervangen worden laat alles op zich wachten of worden geen reparaties uitgevoerd?? Waarvoor betalen wij?? zodat zij op vakantie kunnen gaan en wij ons blauw betalen de index zou moeten stopgezet worden want daarvan profiteren die ervan. Mijn hondje is vergiftigd geweest in de tuin waar ik woon en mijn buur die uit senegal komen hebben dit veroorzaakt misschien omdat iemand mij kent en wraak wilt nemen maar mooi mislukt alles ligt bij de politie en pv opgesteld vergif ( rattenvergif en drugs) wou bewijsmateriaal kwijt omdat ze bang zijn een bibbergat en de man ervan is een moslim smeerlappen zijn het een geluk hij leeft nog en is buiten levensgevaar maar heeft suikerziekte ervan overgehouden. Alles is onder controle en is 6maanden op goede weg. Ik ben bewakingsagente en ken mijn vak IS, moslims e.d. geen mensen om te laten wonen zijn vriendelijk in uw gezicht maar achter uwe rug heel gemeen.