AANKLACHT TEGEN WILDERS IS EEN GEVAAR VOOR HET VOLK VAN NEDERLAND

Gast

/ #464 totaal geschift een gevaarlijke hypocriet

2015-01-14 10:39

Hoe knettergek kun je zijn?

Misschien is het maar goed dat  Carin Hereijgersuiteindelijk niet de lijsttrekker is geworden van GroenLinks in Nijmegen. Het van de partij van Bram van Ojik twitterde vanmiddag na de aanslag op Charlie Hebdo in Parijs een belachelijke complottheorie, namelijk dat de populaire Franse politicus (en presidentskandidaat in spe) Marine le Pen de moslimterroristen van vandaag heeft gevráágd naar Frankrijk te komen.

Wat mij nog het meest stoort, is dat ik nog geen enkele reactie heb gezien van GroenLinks, terwijl het hier gaat om tweets van een actieve GroenLinkser die het liefst lijsttrekker was geworden van GroenLinks Nijmegen. Daar mag best wel hard tegen worden opgetreden. Dat gaan we dus mooi niet met de mantel der liefde bedekken.

Deze vrouw moet vandaag nog haar partijlidmaatschap kwijtraken, als GroenLinks van ons – en met ons bedoel ik niet alleen De Dagelijkse Standaard, maar heel Nederland – verwacht dat wij die partij tenminste nog een beetje serieus nemen. Als GroenLinks hier niet tegen optreedt, kan die partij zonder pardon bij het grofvuil worden gezet.