Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen


Gast

/ #105

2011-09-10 14:55

vind t niet netjes hoe jullie met klachten om gaan en nu ook nog s de troefjes afpikken . vraag me waarom komt er niet genoeg geld binnen ik heb vijf landjes nu ik ga ze weg doen als t zo door gaat.voel me zwaar bedonderd en ik niet alleen velen zijn er mee eens we betalen en wat krijgen we terug als er s iets mis gaat krijgen we niet eens antwoord en komt er geen compensatie voor t verlies wat wij hebben .en daarom ook weer s n missie mislopen niet erg netjes he en nu dit weer erg jammer dat t op deze manier gaat hierdoor ben ik al vrienden kwijt omdat die zich genaaid voelen door jullie nu ben t er wel mee eens. n compensatie kan er niet af nee n dierke gratis en moet je de rest nog zelf betalen voor de missie die er bij hoort slim hoor .en t rad was toch iets van waardoor ze n klein kansje maakten om wat credits extra te winnen .maar ja schijnbaar willen jullie meer geld aan ons verdienen ..en ben t er echt niet mee eens hopelijk doen jullie hier wat mee .als ik nog meer vrienden hierdoor kwijt raak weet ik wat me te doen staat . groetjes bep