MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)

Gestrafte Hartpatient

/ #403 Re: Re:

2014-10-20 10:43

#348: Mara - Re:  

 Idd . Ik leef ook onder de armoedsgrens doordat ik achter ben geraakt met de zorgpremie dus nu halen ze 149 van mijn 800 euro in de maand van mijn wao af.  30 euro straf!! daar wordt ik zo ziek van. als ze die 30 euro nu als aflossing van mijn schuld gebruiken NEE DUS!! HET IS STRAF!! Omdat ik door het betalen van de eigen risico de premie niet meer kon opbrengen. Dus nu heb ik 2 medicijnen die het duurst zijn af laten schaffen, maar ik heb ze eigenlijk wel nodig! Gevolg ik sterf van de pijn en ik loop vol met vocht, Steunkousen kan ik niet meer halen. Ik geef mezelf nog 5 jaar dan ben ik dood! Heeft Edith Schippers weer een dode op haar geweten! Zoals zoveel mensen zelfmoord hebben gepleegd uit wanhoop. (2 in mijn omgeving) Een MS Patient en een vrouw van 75 die Reuma en nog meer dingen heeft! Dit heeft Mw. Schippers op haar geweten. Het is een indirecte moordenaar!!! Dat durf ik gewoon te roepen. Het is gewoon het volk uitdunnen de armere mensen en de zieken moeten weg, nu komen de middeninkomens ook aan de beurt die net geen zorgtoeslag krijgen omdat ze misschien 30 euro boven het normbedrag zitten!! Het is een crimineel dat wijf! Die moet echt aftreden! Dit hele kabinet. Het zijn gewoon een groot stel leugenaars wat hier aan de macht is. Inclusief onze Koning die met prinsjesdag gewoon een (uitkeringsverhoging) voor zichzelf neemt terwijl het land moet bloeden! Ach ja De Bilderberggroep waar zijn mama en opa ook lid van zijn en hij ook vast en zeker, zijn een groot deel van de New World Order! Een wereld voor de rijken met 1 regering en 1 systeem. Illuminatie. 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...