wijsteunenAlfredJanssen

wijsteunen ALFRED Janssens.

/ #140

2014-10-04 10:36

vorige jaar werd er bij mij een bijnier weg gehaalt met een tumor er op ik was geschrokken toen ze mij vertelde dat het een risco operatie was met wat inlichtingen ben ik dan bij dr.janssens terecht gekomen hij vertelde mij dat het van leven belang was dat de bijnier werd verwijdert of dat mijn lichaam zieker en zieker ging maken en dat de operatie zo snel mogelijk moeste gebeuren hij vertelde dan mij ook alle uitleg en dat ik met niets moeste in zitten dat hij ga maken dat ik beter ging worden .toen besprook hij het met een andere dokter te samen met me vriend en toen moeste zo snel mogelijk beslissen en toen werd de ingreep uitgevoerd hij kwam mij uitleggen wat er werd uitgevoerd.dr.janssens is wel iemand met een hart en die met zijn patienten mee leeft .want dank zij dr.janssens is mij leven helemaal verandert 

ik konde het nie geloven toen ik het vernam dat hij er niet meer ging zijn in a.zdamiaan zo vele mensen dat hij geholpen heeft en dagelijks nog praat ik er over hoe dat dr.janssens mijn leven heeft gered.