Behoud vrijplaats "De Vloek"


Gast

/ #142

2014-08-10 07:01

Hier zijn weer is geen worden voor!!!

Alleen het feit dat de politiek dit soort plaatsen weg wil hebben

(waar aan de andere kant ook een groot aantal mensen mee in stemt door in t geheel uit angst voor hun baan en andere eigenbelangen nog steeds niet in opstand te zijn gekomen en nog steeds braaf naar de stembus lopen en er dus mee instemmen dat er nog steeds een regime is wat ons loopt te betuttelen,)

getuigt van een mentaliteit's crisis waar mensen elkaar dus letterlijk niet de grond onder de voeten gunnen. Als deze jaloerse mentaliteit blijft is het gevolg totale totale dis-connectie waarin niemand nog een plekje heeft zeker in onze uitpuilende overbevolkte wereld. Ik stel dus voor in plaats van sluiting van de vrijplaats de vloek voor juist nog veel meer vrijplaatsen.

Hoop dat deze petitie dit keer wel werkt in plaats van door een ambtenaar in de prullenbak te worden gegooid of door de mensen vergeten word als of het er nooit geweest is want t zou eigenlijk nog niet eens aan de hoeveelheid mensen moeten liggen of iets wel of niet mag bestaan maar of er de juiste argumenten voor zijn.

Ben alleen bang dat door egoïstisch denkende mensen door eigenbelang meestal niet tot rede en verstand zullen komen en dat er daardoor elke keer weer een stempel gedrukt word door t recht van de macho's. Vind in ieder geval dat de vloek moet blijven en als degene die er voor zorgen dat deze plek dreigt te verdwijnen ook nog is tot inzicht zal komen zouden ze moeten inzien dat ik en met mij vele verstandige mensen gelijk hebben gehad.