ELIO DI RUPO: STOP ISRAELI AGRESSION

Diederik Stephenson

/ #229 Re: Re:

2014-07-28 02:51

#216: Sala-ha-din - Re:

Jij bent voor de vrede? Dat dacht ik al. Free Palestine from the Palestinians! AM ZION CHAI! "

 

U bent wél vredelievend zie ik... Dus niet " Free Palestina from Hamas " maar " Free Palestine from the Palestinians" ?

Free the world from the zionist jews !

Uw type mensen , daar bestaat 80/90% van de joodse immigranten uit Palestina uit en hun regering is net zo erg. Bloeddorstige dieren die uit zijn op vernietiging van een heel volk.

Vol haat en racisme tegen de rechtmatige bewoners van het gebied die  geterroriseerd worden door import-joden uit alle windstreken. Waarom zijn jullie joden eigenlijk nergens gewenst en worden jullie overal vervolgd en uitgekotst? Denken jullie echt dat die Europeanen jullie steunen omdat jullie van die leuke mensen zijn? De enige reden waarom een groot deel van de Europeanen en Amerikanen jullie steunen is omdat ze die 7 miljoen joodse immigranten in Palestina NOOIT maar dan ook NOOIT terug willen in hun maatschappijen. Zodra miljoenen joodse immigranten terugkeren naar hun werkelijke landen van herkomst dan worden ze binnen een jaar weer vervolgd. Die Europeanen weten namelijk heel goed hoe de meeste joden in elkaar zitten.

 

Ik keur de daden van Hitler absoluut niet goed. Alleen het valt moeilijk te ontkennen dat Hitler wel degelijk wist hoe de meeste joden tegenover niet-joden staan. Namelijk vol haat, woede en bloeddorst. U bent daar het goede voorbeeld van. Op Internet kan iedereen goed zien hoe de joodse beesten tekeergaan tegen onschuldige mannen, vrouwen en kinderen.

En intussen de zielige jood/slachtoffer spelen...