Weidevenne:Veiligheid voor alles!!!!!

Gast

/ #496

2014-07-12 21:16

Leuk artikel in de zondagskrant op de voorpagina. Vrijheid van godsdienst okee, wij hebben christelijk en katholiek. Wij hebben alleen openbare en christelijke scholen. Openbare school is voor iedereen. Staat in de krant: ruimte voor bijzondere scholen en godsdienst is in de grondwet vastgelegd... Wanneer door welke partijen, wie wist hier iets van? Okee ik ben van de Bagwan, fijn te weten dat ik mijn geloof hier kan integreren. Hoe de mensen uit het land erover denken, maakt niet uit. Alles kan hier in Nederland. Hoeveel het kost, maakt niet uit, dat betalen onze burgers. Tenminste, degene die nog werk hebben. Tja die moeten dan ook maar veel belasting betalen. Waar moet het geld anders vandaan komen....buiten de bekeuringen van 10km te hard rijden, en en een minuut te laat bij je auto vterugkomen. Potjes hebben we niet meer. Wanneer zijn de volgende verkiezingen? Weet wel waar je op let, en welke partij je weer kiest. Gelukkig wordt deze partij steeds geliefder, en zit deze helaas niet in het Purmerends beleid. Deze partij komt zijn beloftes na, en is ook voor de hardwerkende mens, die wat van Nederland willen maken. En onze wethouder, hij zegt het moet duidelijk zijn: met zijn strenge uitspraak. Ja meester, mogen wij burgers niets meer zeggen??? Wij kiezen en betalen de overheid. Nu worden we even op het matje geroepen: ik citeer 'het moet duidelijk zijn, dat dit soort scholen opgericht kan worden, als de criteria wordt voldaan. Maar 40 leerlingen behoort toch niet aan de criteria. Dan kan men ook een ..,clubje dus oprichten? Gelukkig zijn we volwassen, en hebben veel geleerd uit het verleden en nog steeds het heden! Wanneer leert men van de herhaaldelijke fouten die niets meer terug te draaien vallen in ons land? Een goed beleid is wat we willen. Bij deze wordt het gelukkig publiek gemaakt, maar zoveel besluiten en projecten in de toekomst is in deze nieuwbouwwijk en andere buurten verzwegen, of een andere wending aangegeven, zoals de pieklokalen op de kraal, waar men de eerste drie jaar is gestart. Zoveel, bijna heel Purmerdend, iedereen die je spreekt weet van de hoed en de rand, en begrijpen niet dat dit voorval, en andere voorvallen: zoals de 'design' brug,niet ter sprake is gekomen. Sorry we leven in 2014, en verwachten democratie, samenspraak. Anders werkt en functioneerd uiteindelijk niets.