no2morrowlandXL

leo saf - boom

/ #715 tomorrowland

2014-07-11 11:17

zelf ben ik geen fan van de muziek die tomorrowland ten gehore brengt
maar ze heeft wel veel aanhangers, vooral onder het jongerenpubliek van overal ter wereld
daarom en onder het motto ' ieder diertje zijn pleziertje ', moet er ruimte zijn om zo'n projecten mogelijk te maken

langs de andere kant heb ik heel veel begrip voor de direct omwonenden die zich storen aan de (geluids)overlast, wat serieus moet worden genomen

als ik de onlangs verspreide buurtkrant lees proberen de organisatoren er iets aan te doen ... maar doen ze ook wat ze beloven en hoe verloopt de behandeling van een klacht of voorstel voor verbetering vanwege de omwonenden concreet ? Dat wil ik wel eens te weten komen van de omwonenden, want zij zijn het best geplaatst om hierover te getuigen ... zo kan de realiteit getoetst worden aan de mooie intenties verkondigd in de buurtkrant

uit betrouwbare bron vernam ik van een aantal omwonenden dat letterlijk alles moet wijken voor het evenement tomorrowland; als er een tent wordt geplaatst en er staan bomen in de weg, worden die gewoon gekapt, zonder meer ... vind je dat ok ? ik niet en als ik het zie, dien ik een klacht in bij de verantwoordelijke autoriteiten, zeker weten

wat me vooral stoort aan het geheel is de macht van het grote geld, waarvoor ook de beleidsmakers springen als een knipmes
dat is een heel oud verhaal, maar de (plaatselijke) politici en overheidsinstanties maken geen goede beurt en bekennen op een opzichtige manier hun kleine k(l)antjes