Weidevenne:Veiligheid voor alles!!!!!

Gast

/ #462 Bijscholings- en activiteitencentrum Weidevenne

2014-06-27 05:34

Mensen laat je inderdaad niet uit het veld slaan!!

De gemeente heeft op "betwistbare" informatie" de plan van de Sioz geaccepteerd. Als het destijds betwistbaar was is dat het nu ook en is er voldoende rede om de beslissing te herzien!

Wat wij ook moeten doen voor zover dat er nog niet ligt is een uitgewerkt plan maken voor een alternatieve invulling van deze locatie. Onze wijk is enorm groot en wij kunnen zelf invulling geven aan plannen voor leegstaande locaties zoals het Nijl gebouw .

Als wij als bewoners vanaf vandaag allemaal onze alternatieven mailen naar de fractieleden, hun gegevens zijn eerder via de petitie gedeeld, dan stellen we een top 10 samen van alternatieven en vragen we de tijd om dit plan netjes uit te werken en aan te bieden.

Ikzelf dacht aan een bijscholingscentrum voor onze oudere generatie inwoners van Purmerend samen en activiteiten voor jong en oud in onze wijk. Ik zit zelf deels in het hoger onderwijs en weet zeker dat ik op enkele collega's zou kunnen rekenen die zouden willen meewerken aan een goed en boeiend cursus programma. Dat kan zijn van basis lesstof als rekenen en spelling tot aan wetenschappelijk lezingen. En ik wil me er zeker hard voor maken!

Zo zijn er vast nog meer constructieve ideeën !! Meneer de Boer en mensen van de andere partijen ondersteun ons daarbij!