Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Mark vd Illuminati

/ #196 Re: Re: Re: Re:

2014-06-18 20:44

#187: Wim Dankbaar - Re: Re: Re: Ja jammer hè "Mark v/d Illuminati"? Komt het weleens bij je op om te vragen naar het fatsoen van Harm Brouwer en trawanten, die jouw arme nabestaanden en de rest van het land 15 jaar lang belogen en bedrogen hebben en de echte moordenaars van Marianne uit de wind hebben gehouden? Blijf jij nu maar lekker het boek afbranden en 1 ster reviewtjes plaatsen bij Bol.com, want je doorzichtige, obsessieve, van haat en onmacht doortrokken geblaat maakt mensen alleen maar nieuwsgieriger.

Ik heb het even nagevraagd en het antwoord is dat Harm Brouwer en trawanten tot het dna onderzoek niet wisten dat Jasper S.  de dader was en hem dus ook niet uit de wind hebben gehouden ;-) Je bewering over het uit de wind houden klopt dus niet, immers de hypothese dat asielzoekers achter de moord zaten is simpelweg onjuist gebleken en het is zeker achteraf gezien volledig terecht geweest dat justitie de totaal onjuiste beweringen over de asielzoekers heeft genegeerd ook al kwamen ze ook van de familie Vaatstra. Zij lijken nu eindelijk het boek te kunnen sluiten.

Wat mijn review betreft... is het niet interessant dat ik met 2 zinnen meer waarheid kan vertellen dan jij met een compleet boek ;-)