Weidevenne:Veiligheid voor alles!!!!!

Gast

/ #430

2014-06-18 07:20

Blijf aan dit alles een gemengd gevoel overhouden. Natuurlijk Politiek gespeeld dit, met een brief de verkeerssituatie benoemen en verontschuldigen. Niet de bussluis openzetten maar wel de turken-en marrokanen sluis. Als je er nu nog wat van zegt ben je een racist. Exact wat de mevrouw met hoofddoek op de bewonersbijeenkomst aangaf gaat gebeuren, men zal massaal overwegen om hier te komen wonen. Feit is wel dat dit landelijke politiek is om integratie te bevorderen; op deze manier haal je ze weg uit hun comfortzone( lees Wormerplein). Landelijk zou een ieder zeggen goed beleid, komt het in je eigen wijk dan wordt dat ineens anders. Ook merk ik nu dat ik in de ochtend oplet en wat zie ik, degene die het woord voeren tijdens de bijeenkomsten en op loopafstand van de school wonen brengen hun kinderen zelf met de auto, niet echt een bijdrage aan de verkeersveiligheid. Vind het daarom ook wel een beetje hypocriet. Mijn standpunt zou zijn om vol in te zetten op de handreiking van de gemeente om de verkeerssituatie aan te pakken.