Weidevenne:Veiligheid voor alles!!!!!

Gast

/ #392

2014-06-11 21:30

Ik begrijp niet: heeft deze grootste bijeenkomst geen inpakt gehad? Dat het voorstel al goed gekeurd is? Deze vreselijke bijeenkomst, bedoel vanuit de gemeente, en de Brede school, (die in dit voorstel dus instemd, onder het mom: stichting, schijnheilen, die ons alles beloven), niet vanuit de petitie gezien hoor!! Dankbaar voor zo'n bereik vanuit deze petitie!! Maar deze avond had ik anders gezien!! Wethouders Voorbij, kan maar liever voorbij: die hoort alleen zichzelf. En Krieger, bla bla, weet zelf niet waar hij het over heeft. Nee wij zijn hoger geschoold. Ik heb echt den onderbuik gevoel hieraan over gehouden. Met de politie buiten, had ik een beter gesprek. Ik denk dat dd mensen in dd gemeenteraad opnieuw scholing moeten doen. Of anders naar een ander gemeente baantje moeten gaan solliciteren: Groenvoorziening; plantjes praten niet tegen. Nee niet wat ik had verwacht!! Dus we worden niet gehoord? Op welke manier dan wel?? Wij betalen hun loon, van onze belastingcenten. Valt me ook ERG tegen van de directeuren van dd Brede school. Ze hadden zulke mooie beloftes .....