Aliza wil leven

'Ingrid en Henk'

/ #163 Re: eigen volk eerst..? zie reactie 155.. daarom teken ik NIET

2014-06-09 01:12

#155: -

Door dit soort opmerkingen tekenen heel veel mensen niet.

Eigen volluk eerst, ja hoor.. maar dit is waarschijnlijk geeneens een blank nederlands kindje, kijk maar naar de naam.... Geen nederlandse naam zo noemt geen nederlander zijn kind. Die ouders heten ook zaza en nog wat, asielzoekers misschien wel!!

Eigen volk eerst zeg jij, dus waarom tekenen? Laat die ouders maar geld lenen, als het nette mensen zonder strafblad zijn kan dat gewoon.

Nu denk ik ooooo zo eentje... nou ga maar bij Geert vragen om een half miljoen; ik denk dat hij bij de naam Aliza al afhaakt. Ingrid of Henk gaan voor!!!!!!!!!!!!!!

Wij betalen ons hele leven al mee aan alles hier.... ja toch dat is toch je punt? Geen medische zorg voor buitenlanders of asielzoekers zeg jij, ik vind het ziek.

Maar oke wat jij wil: die ouders van dat kind hebben scheit aan jouw onzin, laten het  gewoon staan dus ik heb er niet meer medelijden mee, sterker nog ik heb meer respect voor mensen die zo'n opmerking weg zouden halen!!!

Niks voordringen, geen gebedel. Normaal doen. Of lekker terug naar je eigen land als je het daar zo goed hebt en de zorg daar beter is.

Daar heeft mevrouw EIGEN VOLK EERST natuurlijk wel gelijk in.. als het je niet bevalt: op naar Schiphol en wegwezen naar het land waar je altijd je premie betaald hebt. Ik heb ook liever dat mijn kind eerst geholpen word boven een wanbetaler.

En ikzelf ook trouwens, genoeg voor betaald zo langzamerhand. Ook zie ik nergens wat er gebeurt met dat geld, geen foto van het kind, wat gebeurt er met dat geld als het overbodig of veel te veel is? Zou ik wel willen weten, ik ga geen vakantie voor de ouders betalen of tickets zodat de rest van de familie op onze kosten ook kan komen met de begrafenis als excuus voor een visum.. Ja landgenoten, zo denkt mw reactie 155 erover, jullie ook? Zo nee, laat dat dan ook even weten..