Aliza wil leven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aliza wil leven.


Gast

#151

2014-06-06 23:01

Het zal je kindje maar zijn ..... Ik zou knettergek worden!

Gast

#152

2014-06-07 07:43

Help Aliza leven..!!

Gast

#153

2014-06-07 08:22

Inshallah komt het goed, Allah (swt) is groot

Gast

#154

2014-06-07 08:37

Te erg voor woorden dat hier voor een petitie getekend moet worden kinderen zijn de toekomst!!!

Gast

#155

2014-06-07 10:33

Als asielzoekers gratis zorg kunnen krijgen dan moeten wij Nederlanders als inwoners die iedere maand meet als 100,- per maand moeten betalen helemaal zorg KRIJGEN dit kan je gewoon niet maken eerst eigen volk Nederlandse inwoners helpen voordat je een anders gaat helpen...

en moeder Aliza en Aliza heel veel sterkte en succes...ik hoop dat de ziekenfonds hiermee wakker wordt gemaakt....mvg moeder van 3KIDS

Gast

#156

2014-06-08 01:44

We leven het in het jaar 2014 moet toch kunnen dat iedereen de kans krijg timbre leven, hoe zou de eigenaar van de verzekeren zie iets kunnen weigeren en de lot van ander te bepalen

Gast

#157

2014-06-08 08:00

ondertekend en gedoneerd! Heel veel succes.

Gast

#158 Aliza

2014-06-08 08:08

Waren er maar zoveel sterke moeders (mensen) als moeder van Aliza,
die vecht al heel lang voor het leven van haar eigen kind.
Dat hoort elke ouder te doen.
Elk kind heeft recht om te leven en gelukkig te zijn.
Doorzetten Atia, we staan achter je.
Veel sterkte..!!!
We love Aliza...!!!
TTB

#159 Re: Re: Re:

2014-06-08 08:57

#81: mike - Re: Re:

Als je goed onderzoek doet, ipv te doen alsof  je alles weet, dan weet je dat het geld of naar Aliza gaat en als het niet lukt gaat het geld naar een andere kind met dezelfde aandoening. Educate yourself before you speak. Oke, je geeft geen geld. Prima. Maar houd je negatieve opmerkingen voor je!


Gast

#160

2014-06-08 09:12

Hoop dat ALIZA geholpen zal worden!!!!!

Gast

#161

2014-06-08 09:18

I pray for you Aliza
Moeder zonder kinderen

#162

2014-06-09 00:50

Heel veel sterkte voor de ouders, ik weet hoe het is om je kind te verliezen.
Tweemaal meegemaakt zelfs, met 15 jaar tussentijd.

Ik mag al heel blij zijn dat een arts heeft toegegeven een administratieve fout heeft gemaakt (die verder geen gevolgen had, mijn zoon leefde al niet meer maar pijnlijk was het wel..).

Er hangt inderdaad een prijskaartje aan het leven van mensen. Kinderen, volwassenen, ouderen en als men stokoude zieke mensen niet eindeloos in leven zou houden zou ik nu gewoon mijn premie kunnen betalen zonder te verbleken van de kosten, naar de tandarts gaan voor de broodnodige kroon die maar deels vergoedt word, vers fruit kopen en ga zo maar door.

Daarom teken ik deze petitie niet; waarom zou andermans kind meer waard zijn dan mijn kinderen ooit waren? Mijn vader stierf op zijn 62e, in de USA was nog een behandeling mogelijk.

Konden we niet betalen, er ging al zoveel geld naar mijn moeder die al jaren in een verpleeghuis zat met een ernstige vorm van Alzheimer op jonge leeftijd. Ze noemde me mevrouw toen ik 10 jaar oud was.
Hulp? Welnee, ik kon toch mooi het huishouden doen en voor mijn zusjes en broertjes zorgen? Dan maar niet naar school. Een fundamenteel recht, scholing; ik kreeg het niet.

Net als de voldoende zorg voor mij, wijlen mijn kinderen en mijn ouders, die waren ook veel te jong om gewoon af te schrijven zeker met zulke jonge kinderen thuis.

Dus nee, één kind voor een half miljoen proberen nog in leven te houden terwijl er al tonnen ingestoken zijn?

Nee, daar teken ik niet voor, zeker omdat de uitkomst (ik ken de ziekte helaas) zoals je ook op de tv-spotjes kan zien bijna altijd een dodelijke afloop kent.

Advies voor de ouders: Accepteer dat dit boven je macht ligt, accepteer de dood en dat je niet almachtig bent en dat niet alles te koop is...

Besteed je energie liever aan je kind zolang je haar nog bij je hebt; iedere minuut die ik met mijn zoons heb doorgebracht is onbetaalbaar. Net als het leven zelf.
Je kind word er niet beter van als mensen om haar heen alleen maar met geld bezig zijn, en wat ze kost... je weet niet wat ze hoort en meekrijgt.

Ik heb een keer een kind van 8 horen zeggen: ik voel me zo schuldig dat ik pappa en mamma zo veel verdriet doe en ze door MIJ geen geld genoeg hebben... ze moeten zelfs bedelen (haar woorden!!! niet de mijne!!!) om aan geld te komen voor eten denk ik.. alles gaat op aan mij, ze zullen wel blij zijn als ik eindelijk dood ben maar een begrafenis is ook heel duur he?
Dit laatste met een gezichtje alsof ze geld uit een portemonnee gestolen had..

Geef haar gewoon alle liefde die je in je hebt voor haar, daar heeft ze echt wat aan, stel je voor hoe je je voelt als ze er straks niet meer is en je met een bak geld zit die je hebt ingezameld in de tijd dat je ook bij haar had kunnen zijn en laten voelen dat er van haar gehouden is, dat kan je niet kopen, nergens.

Heel veel sterkte en vergeet niet waar het om draait in het leven. Niet altijd alleen maar om geld en wie meer recht heeft op genezing, jouw kind of mijn kind? Of allebei en een paar hoogbejaarde mensen niet meer behandelen als ze toch al een rotleven hebben en geen familie...
Dat laatste vraag ik me altijd af, mijn moeder hielden ze n.b. een jaar in leven nadat we om euthanasie gevraagd hadden maar nee... hoe ziek ze ook was, elke dag ernstige pijn had, doorligwonden en alleen kreunde van de pijn, nog 35 kilo woog; ze moest nog bijna een jaar leven van de artsen.

Voor dat geld hadden ze jouw dochtertje's behandeling in het buitenland kunnen betalen; ik had meteen ingestemd als ik had moeten kiezen dat jaar: een kindje proberen te redden of mijn moeder.

Dan had ik gedacht: mijn moeder is terminaal, zeker weten, dat meiske maakt nog een kans en begint nog maar net aan haar leven. Mijn zoons zijn 16 en 11 geworden, echt ik weet waar ik over praat en wil niemand pijn doen maar het hele stelsel moet flink op de schop.
Want terwijl ik hier schrijf zijn er nog een paar duizend ouders die op dit moment vrezen voor het leven van hun kindje en die verdienen evenveel zorg en aandacht..

Met heel veel liefde, ik hoop op een wonder voor jullie allen... mss een petitie maken voor alle slachtoffertjes van terminale ziektes?
Het staat iedereen hier in de kamer tegen om te tekenen omdat ieder zegt: waarom zij wel en andere kinderen niet....?
Beter een petitie tegen de manier van geld uitgeven in de gezondheidszorg in Nederland, met als schrijnend voorbeeld jullie kindje?
Komt symphatieker over; ik ergerde me ook aan de tekst.

Alsof mijn kinderen niet gevochten hebben voor hun leven, minder waard waren dan jullie dochter.. nee, daar teken ik niet voor.

Omdat mijn zoons geen cent minder waard zijn dan jouw kind is.. net zo hard hebben gevochten... denk daar bij na voordat je zulke dingen beweert met een omweg maar toch; je zegt het wel een beetje: andere kinderen gaan ook dood, jammer maar mijn kind wil ECHT nog niet dood, die anderen willen toch niet echt leven (zoals mijn zoons bedoel je...?)   AU!!

'Ingrid en Henk'

#163 Re: eigen volk eerst..? zie reactie 155.. daarom teken ik NIET

2014-06-09 01:12

#155: -

Door dit soort opmerkingen tekenen heel veel mensen niet.

 

Eigen volluk eerst, ja hoor.. maar dit is waarschijnlijk geeneens een blank nederlands kindje, kijk maar naar de naam.... Geen nederlandse naam zo noemt geen nederlander zijn kind. Die ouders heten ook zaza en nog wat, asielzoekers misschien wel!!

Eigen volk eerst zeg jij, dus waarom tekenen? Laat die ouders maar geld lenen, als het nette mensen zonder strafblad zijn kan dat gewoon.

Nu denk ik ooooo zo eentje... nou ga maar bij Geert vragen om een half miljoen; ik denk dat hij bij de naam Aliza al afhaakt. Ingrid of Henk gaan voor!!!!!!!!!!!!!!

Wij betalen ons hele leven al mee aan alles hier.... ja toch dat is toch je punt? Geen medische zorg voor buitenlanders of asielzoekers zeg jij, ik vind het ziek.

Maar oke wat jij wil: die ouders van dat kind hebben scheit aan jouw onzin, laten het  gewoon staan dus ik heb er niet meer medelijden mee, sterker nog ik heb meer respect voor mensen die zo'n opmerking weg zouden halen!!!

Niks voordringen, geen gebedel. Normaal doen. Of lekker terug naar je eigen land als je het daar zo goed hebt en de zorg daar beter is.

Daar heeft mevrouw EIGEN VOLK EERST natuurlijk wel gelijk in.. als het je niet bevalt: op naar Schiphol en wegwezen naar het land waar je altijd je premie betaald hebt. Ik heb ook liever dat mijn kind eerst geholpen word boven een wanbetaler.

En ikzelf ook trouwens, genoeg voor betaald zo langzamerhand. Ook zie ik nergens wat er gebeurt met dat geld, geen foto van het kind, wat gebeurt er met dat geld als het overbodig of veel te veel is? Zou ik wel willen weten, ik ga geen vakantie voor de ouders betalen of tickets zodat de rest van de familie op onze kosten ook kan komen met de begrafenis als excuus voor een visum.. Ja landgenoten, zo denkt mw reactie 155 erover, jullie ook? Zo nee, laat dat dan ook even weten..


Gast

#164

2014-06-09 07:54

Inshallah komt er snel hulp voor Aliza
Wij bidden voor haar.

Gast

#165

2014-06-09 11:16

Een kind is meer dan geld waar. Helpen dus!

Gast

#166

2014-06-09 12:33

Please help the dear child.

Gast

#167

2014-06-09 13:53

Toen ik deze petitie zag, moest ik hem gewoon tekenen, hiermee kan je iemands leven redden!!!!

Gast

#168

2014-06-09 17:40

Vind het verschrikkelijk dat mensen die zo'n ernstig ziek kind hebben bij de verzekering moeten smeken om hun kind te helpen!
Het is te gek voor woorden dat dit in de politiek niet gewoon wordt geregeld, er gaat zo veel geld naar onnodige dingen toe ze hebben geen flauw benul,tot het ze zelf overkomt en dan kan alles!
Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat er gauw wat geregeld wordt voor jullie kindje want dit wens je niemand toe!

Gast

#169

2014-06-10 06:59

Dit zou niet mogen!

Gast

#170

2014-06-11 03:32

Inshah Allah dat Aliza zo spoedig mogelyk wordt geholpen.Laat t aan Allah over want Hy is de beste weter.

Gast

#171

2014-06-19 22:00

Feel beaters chap
Z khan

#172 Aliza leaven

2014-06-19 22:01

Iedereen heeft recut op leven
Zephaniah

#173 Aliza

2014-06-19 22:02

Recut op leven

Gast

#174

2014-06-21 17:27

Minister, doe hier wat aan.

Gast

#175

2014-06-24 13:35

Onbeschrijfelijk dat een kind niet geholpen word.ik wens jullie veel sterkte..en hoop dat jullie de kracht vinden om te blijven strijden..