Aliza wil leven


Gast

/ #95 Re:

2014-06-04 19:17

#66: Mike -

Ik heb vol verbazing je ene post na de andere post gelezen en normaliter reageer ik niet, maar jouw opmerkingen deden mij beseffen dat er inderdaad mensen zijn, als jij die bij instanties als Zilveren Kruis Achmea werken. Heb je geprobeerd om bij Zilveren Kruis Achmea te solliciteren. Ik denk dat je zo aangenomen wordt, echt! Of werk je er al??
Ben je zelf vader Mike??? Ik hoop het niet... God forbids people like you to become a parent... Je zou je moeten schamen, maar als je nog enige research naar Aliza wilt doen voordat je je reply weer post...Kijk even op RTV NH, mijn laatste interview met Aliza... Wellicht dat je dan het licht ziet.... Moest ik effe kwijt... Zal hierna ook niet meer posten.. Oh ja, for your kind information.. Het geld wordt gestort op een stichting en niet op mijn rekening, maar weet je er zijn mensen als jij die idd liever een ijsje eten dan iemand helpen en dat is je goed recht.. Geniet van je ijsje, mijn meisje gaat het redden ook zonder jouw hulp en helemaal zonder je comments!! Het gaat je goed! Atia Raja