stop kindergeweld en misbruik


Gast

/ #104

2014-06-02 13:54

Ik ben een moeder van een dochter van 15 en een zoon van bijna 8.
Mijn kinderen moeten om de twee weken naar hun vader, omwille alle toestanden die ze daar mee maken.Dreigen dat hij zichzelf van kant ga maken, hen volledige dag alleen laten omdat meneer gaan drinken is, dan thuis komen en mijn kinderen verwijten naar hun hoofd smijten dat ze mama toch liever zien( hij stelt zichzelf niet de vraag waarom dit zo is), roepen, schelden,heeft al eens de helft van z'n inboedel kapot geslegen...toen heeft m'n dochter mij opgebeld en ben ik hen gaan halen samen met politie, maar er wordt enkel een PV opgemaakt!! Dit soort geweld is voor mijn kinderen en voor mezelf ook ondraagbaar aan het worden.Iedere instantie stuurt je van Pier naar Pol! CAW heeft al een gesprek gehad met hem maar daar blijft het ook bij, moet een mens op den duur zelf het heft in handen nemen?? Ik ben het beu om onze kinderen zo te laten afzien van deze terreur in onze wereld,waar zijn "de rechten van het kind" als je ze nodig hebt!? Hoeveel tragedies moeten er nog gebeuren vooraleer onze regering en instanties iets gaan ondernemen??

Een bezorgde moeder.