stop kindergeweld en misbruik
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
deel de link met idereen alsjeblieft alvast bedankt
Re:
#6: - ik doe me best ik heb ook gemaild naar de 2e kamer hierover aan de woordvoerder op het gebied van mishandeling....dus AUB deel de link met iedereen die je kent alleen samen kunnen we wat bereiken
De regering moet snel iets doen tegen kindermishandeling en misbruik....hier moet HEEL Nederland achterstaan,dus twijfel niet langer en teken deze petitie,en stuur de link door naar iedereen die in je adressen lijst voorkomt zodat er een eind aan komt.
Re:
#8: - ik heb een mail gestuurd naar de woordvoerder van de 2e kamer op het gebied van kindermishandling en elke vorm die daar aan gelinkt is...dus kom op deel de link met iedereen ik heb m gedeld met 350 personen..alleen smane staan we sterk voor onze kinderen
Re:
#11: - alleen samen staan we sterk dus deel de link met iedereen die je kent alvast tnx
ja ook ik doe mee. maar ik ben bang dat ze in denhaag te druk zijn met het buitenland.
en ook ben ik bang dat ze ook deze keer ons goudenbergen belofen.
ik hoop wel dat er heel veel handtekeningen binnen komen.
mischien heeeeeeeeeeel mischien worden ze dan toch wakker in denhaag.
dus heren & dames in den haag zorg nu een keer voor onse kinderen.aub
zouden jullie voor een keer naar ons willen luisteren.
en mischien heel mischien ook kunnen denken
(((((poten af de kinderen)))))
Re:
#15: - alleen samen staan we sterk dus deel de link met iedereen die je kent maak t zo groot mogelijk dat dit landelijk gaat worden...alvast bedankt
doodstraf
want dit soort mensen verdienen niet om in de samenleving te horen.
Je hoort gewoon met je klauwen van kinderen af te blijven.
NU NIET NOOIT NIET NOOIT MEER PEDOFIELEN !!!!!
Re: doodstraf
#18: een bezorgde nederlander - doodstraf
jaaa ik denk dat er een golf van woede heerst op dit moment....het is genoeg nu moet t stoppen dus deel de link met iedereen die je kent en onderteken de petitie alleen samen kunnen we dit veranderen
kwade elementen in deze samenleving.Ze horen veilig te kunnen opgroeien.
Re:
#24: - daarom geef de link aan iedereen die je kent....zodat t echt een landelijk beeld geeft hoe we er over denken en dat t NU moet stoppen
| This discussion has been closed. |