Project P moet blijven


Gast

/ #178

2014-05-23 07:39

ik vindt het schandalig dat een school , die het pesten de kans geeft om te laten groeien, gesloten moet worden. kinderen behoren beschermd te moeten worden , zeker als ik als ouder ze uit handen geef met de intentie dat mijn kind veilig en wel op school naar school en naar huis zou moeten kunnen zijn. als ouders aangeven zo ook het kind op school gepest te worden, behoort zo,n school dit heel serieus te nemen en te handelen hierna. dit hebben zij nagelaten dat is vreselijk voor de ouders maar zeker voor het slachtoffer. als zij dan de media erbij halen omdat zij geen andere optie meer hebben of krijgen. blijkt dat dit werkt voor het slachtoffer, alleen mocht de pret niet te lang duren. want school stuurt het slachtoffer van school, steunt daarmee dus de pestkoppen, erger nog ons rechtssysteem waar wij ons veiliger door zouden moeten voelen steunt hierbij ook de school, door een programma wat eindelijk werkt op vele gebieden. want iedere kijker schrikt ervan en handelt erna, spreekt erover! enz enz. de manier om het pesten aan te pakken. dit is te schandalig voor woorden. het wordt al heel netjes gebracht, want voor mij mogen ze deze stoere jongens en meisjes die het leven ontnemen van een medemens met hun pesten ook hun gezicht erbij laten zien . is nog lang niet zo erg als wat zij met hun slachtoffers doen. dus meneer de rechter u bent net zo fout bezig als deze school. daar moet u maar over nadenken als zich een volgende slachtoffertje zich berooft van het leven omdat ze geen uitweg meer kon vinden. mijn mening steun Patrick