Ik doe aangifte tegen Geert Wilders


Gast

/ #1445

2014-03-21 15:11

dit vind ik heel eng geert wilders die alle marokkanen over een kam scheert er zijn zoveel goede of slechte ik kan het weten ik heb zelf een de een lieve schoonzoon die marokaan is.ik wist hier niks van. ik hou niet zo van politiek. ik heb zelf op de dierenpartij gestemd. omdat ik me nooit zo bezig houd met stemmen.en politiek. maar achteraf had ik beter iets anders kunnen stemmen!! ik vind dit heel erg. ik heb zelf drie kleinkinderen half marokkaans half nederlands.mijn hart huilt discriminatie blank wit of zwart.alles met respect ik weet dat vaak inbraken zijn geweldpleging zijn onder jongeren marokkanen turken en meer landen.maar ook onder de nedelanders is dat .maar moeten de mensen die at 20 of 30 jaar hier wonen gewoon zomaar het land uit worden gezet heleen straks met onze kleinkinderen the half marokkaanse en nederlands zijn mijn hart huilt meneer wilders dat hoeft nu ook weer niet. nauw u wordt bedankt ik heb mij petitie getekend namens mijn man rinus en joke.voor mijn schoonzoon en ons klein kinderen. wie is zo graag in nederland.wild houden. ik wens u allen een fijne dag en hoop dat u deze petitie wil meden tekenen alvast bedankt.want aan razia hebben wij ook niets l overal is er al oorlog tussen de mensen wit zwart op de blank.of geloof.geen een discriminatie is dit waard. overal heb je goede en slechte mensen..☆♡ondergetekende. Een moeder en vader die van hun schoonzoon.kinderen.en kleinkinderen houden. teken teken teken dank u ☆♡