Ik doe aangifte tegen Geert Wilders


Gast

/ #1349

2014-03-21 12:51

Mannetjes als Wilders zijn een gevaar voor onze vrijheid. Hij weet op het gevoel van veel, vooral niet zelf nadenkende mensen, in te spelen en hun hart te vullen met haat. In deze tijden van economisch verval, waar mensen hun banen zien verdwijnen, hun roodstand op de bank wordt steeds groter wordt en de buren een nieuwe auto hebben en zij niet, zijn mensen vatbaarder voor uitspraken die Wilders doet.
Kijk eens wat er 70 jaar geleden gebeurde, er was een economisch verval in Duitsland, een mannetje genaamd Hitler begon mooie toespraken in de kroeg te geven, meer en meer mensen die steeds minder hadden begonnen zich, verlekkerd door zijn woorden, bij hem aan te sluiten en iedereen weet wat er toen gebeurde.
--Ja, 'buitenlanders' nemen onze banen in.
--Ja, 'buitenlanders' zijn vaak in het nieuws als het om crimineel gedrag gaat, omdat dat dat nu eenmaal meer sensatie geeft en daar zijn kranten en nieuwszenders nu eenmaal op uit.
--Ja, 'buitenlandse' jeugd verplaatst zich groepsgewijs en sloopt en intimideert, maar dat doet de 'blanke' jeugd ook.
--Ja ‘buitenlanders maken gebruik van ‘onze’ ww- en subsidievoorzieningen terwijl ze hier misschien pas een jaar wonen.
Die Wilders persoon trekt alles uit perspectief, als het hem uitkomt ziet hij iedere individuele 'buitenlander' als de hele groep. Als de groep uit 75000 man bestaat en er daarvan misschien 1000 crimineel gedrag vertonen dan is de complete groep, 100% fout. Terwijl wanneer er van die 75000 man 1000 man uitzonderlijk goed gedrag , in de vorm van helpen bij het oversteken, opstaan in de trein, assisteren bij een ongeval, zeg maar dat wat iedereen zou moeten doen, dan is dat ineens een klein groepje in plaats van dat de hele groep dan 100% goed doet…
Wilders doet niets anders dan haat zaaien, ik vind het jammer dat er zo veel mensen zijn die niet zelf willen of kunnen nadenken en alles blindelings aannemen wat hij zegt.
Mensen, denk eens goed na:
--Zouden de 'buitenlanders' jullie banen innemen als de regering onze grenzen niet wagenwijd open had gezet? Dan zouden de ‘blanke’ mensen die hun neus optrekken voor minder betaalde banen gelukkig weer aan het werk kunnen...
--Zouden 'buitenlanders' van 'onze' ww- en subsidievoorzieningen gebruik kunnen maken als de regering de regels niet zo soepel voor hen zou hebben gemaakt? Weet je hoeveel ‘blanken’ er zijn die er alles aan doen om maar niet te hoeven werken?
--Zouden er niet veel minder criminele 'buitenlanders' zijn als de regering hardere straffen zou invoeren? Dan worden de ‘blanke’ criminelen ook meteen goed aangepakt.
--Zou de 'buitenlandse' jeugd nog slopend en intimiderend rondlopen wanneer onze regering 'boefjeskampen' zou introduceren? Dit geldt ook voor alle ‘blanke’ bendes, want als je die de kost zou moeten geven ben je meteen failliet.
Wat ik bedoel te zeggen is:
De regering, dus ook Wilders, heeft deze ‘problematiek’ zelf in de hand gewerkt, ik noem dit ‘afleidings politiek’. De regering leidt de mensen af van het daadwerkelijke probleem, namelijk dat ons politieke stelsel en strafrecht niet klopt.
Ik ben een mens, net als de rest van Nederland mens is, welke kleur of afkomst je hebt is niet de hoofdzaak.

Vriendelijke groet,
Suzan