Ik doe aangifte tegen Geert Wilders


Gast

/ #289

2014-03-20 16:19

Ik ben geen Marokkaan, ik ben gewoon Nederlandse, maar ik ben tegen generalisatie van hele bevolkingsgroepen. Er zijn genoeg goede mensen in elke bevolkingsgroep, waarom moeten die de dupe worden? Verder moeten mensen die iets verkeerds doen worden aangepakt door het huidige rechtssysteem, ongeacht afkomst. Het is oneerlijk dat een Nederlandse crimineel niet het land uit moet, maar een allochtone crimineel wel. Ik ben in theorie ook allochtoon (mijn vader komt uit Sri Lanka, mijn moeder Nederlands), maar ik ben geboren en getogen in Nederland. Het is dus sowieso onzinnig om te roepen dat Marokkanen het land uitmoeten, omdat veel daarvan ook hier zijn geboren en getogen. Wilders is puur haat aan het zaaien en inspelen op de domme menigte, die gevoelig is voor generalisaties. Natuurlijk is het overdreven om hem te vergelijken met Hitler, maar ook Hitler heeft ooit ingespeeld op de gevoelige massa. Hier komt alleen maar narigheid van. Oordeel op elk individu, niet op een ras!! Het begint allemaal onschuldig, maar ik wil niet dat de geschiedenis zich herhaald ;)