no2morrowlandXL

Release!

/ #572 Tomorrowland

2014-02-06 20:25

Beste Tomorrowlanders, Boomenaars & Rumstenaars.

1 en vooral bedankt aan de postieve reacties van enkele enkelingen hier.

Ten 2e aan de andere onverdraagzamen *azijnpissers, zoals da hier genoemd wordt*. Ik kan het wel geloven dat het soms niet altijd makkelijk is wanneer Tomorrowland weer nadert, maar laat AUB (en ik meen dit uit de grond van men Hart) ons dit weekend, deze weekends opnieuw beleven. Meer dan ooit is dit een controverse allom aan het worden in mijn ogen. Tomorrowland staat bekend bij de jongeren als de plaats waar geen vooroordelen zijn, geen racisme, geen homofobie, dit is een festival die veel meer is dan enkel maar Geluid. Mensen van over geheel de wereld dromen om naar jullie dorp af te zakken en dit 1 keer in hun leven te mogen meemaken. Voor ons is het een weekend om alle werkstress/studiestress te vergeten en gewoon even alles te vergeten. Op Tomorrowland ga je niemand met een zuur gezicht zien rondlopen, iedereen lacht iedereen toe. Kom als buurtbewoner gerust eens langs de camping wandelen of langs Tomorrowland zelf, overal zie je vriendelijke gezichten van festivalgangers die u zullen begroeten, dan eens in het nederlands, dan in het duits, engels of zelf het chinees. Ik vraag jullie ook niet te oordelen over iets wat jullie niet weten of nooit zijn geweest. Drugs? is er amper op het festival, ruzie? nooit gezien en als het voorvalt dan komt er direct opstand van het publiek zelve.

Bekijk desnoods de aftermovie van vorig jaar nog eens opnieuw en kijk hoe mooi Tomorrowland het leven voor vele jongeren maakt en dat voor enkele dagen.

Die beelden kunnen niet opwegen tot de overlast die er veroorzaakt wordt.

Hou aub rekening met de generatie van vandaag en laat ons ook genieten, jullie hadden vroeger Woodstock, wij hebben ONS (Tomorrowlanders, Boomenaars, Rumstenaars) Tomorrowland waar we in België fier op mogen zijn!

Bij deze nodig ik alle "azijnpissers", goedgezinden en liefhebbers gewoon uit langs te komen, een praatje te slaan met de Jeugd tijdens deze dagen.

Maak van alle dagen het beste, want ons leven en dat van jullie zeker ook is al moeilijk genoeg.

Ten 3e aan iedereen hier in het "gesprek" val geen mensen aan, noch voorstanders, noch tegenstanders, val geen buurtbewoners aan of scheld ze niet uit, dit gaat het enkel maar moeilijker maken. Ikzelf vind het ook niet fijn lees (laf) van de personen die stappen ondernemen, maar ik ga niet aanvallen ik negeer gewoon dit doet ze 100 keer meer zeer :-)