no2morrowlandXL

ME

/ #131 PRO TML

2014-01-31 11:08

Wat een klagers allemaal !! Wij wonen in de Bosstraat (boven) net tussen het festival en de camping en wij klagen NIET... Mensen zijn gewoon verzuurd geworden spijtig genoeg. En zoals er al eerder werd vermeld : Wat betreft de geluidsoverlast, het gaat MAAR om twee weekends e mensen... En aan alle mensen die niet van Boom en omstreken zijn : GET A LIFE !!! Wat gaan jullie nu klagen? Dit is het beste bewijs dat het hier om mensen gaat die andere mensen geen plezier gunnen. De wereld zou mooier zijn als jullie een beetje verdraagzamer waren in de plaats van verbitterd pfffff
Wij genieten ervan dat we in onze straten mensen tegenkomen van over de hele wereld. Spijtig dat er zoveel vooroordelen zijn over "het volk" dat naar TML gaat, ik zou zeggen : ga eens kijken !! Het zijn echt geen marginalen hoor !!! Gewoon mensen die plezier maken met elkaar. En ok, er zitten misschien rotte appels tussen.. MAAR die kan je overal tegenkomen hoor !!! En maar klagen en zagen maar wel van de voordelen genieten??? Het is jullie ABSOLUUT NIET gegund echt !!! Ik hoop dat deze petitie hopeloos misloopt !