Stop Klijnsma en haar Kostendelersnorm

Wie beduveld wie???

/ #35 Wanbeleid Jette Klijnsma en Kabinet

2014-01-02 18:25

Dit is schokkend!!! Als je de zwakkeren het enige afneemt wat ze nog hebben geef je deze mensen echt een gevoel dat ze niet welkom zijn in deze maatschappij en in dit land. Ik weet dat ze hier in een paar andere landen tenminste nog normaal mee omgaan zoals het hoort. Ik ken Nederland niet meer terug zo langzamerhand en word erg depressief. Deze mensen (waaronder ikzelf) hebben hier absoluut niet om gevraagd om iets te mankeren of chronisch ziek te zijn. Laat staan om hier zo grof voor gestraft te worden!!! Niet iedereen over één kam scheren. Er zijn mensen bij die hier misbruik van maken maar lang niet iedere wajonger!! Veel wajongers willen graag werken en ook hard werken. Deze mensen worden nu ook gepakt!! Stank voor dank dus. De wajong was toch om deze groep te beschermen en zekerheid te bieden? Zijn wij nu om de tuin geleid en hebben wij te horen gekregen dat wij arbeidsongeschikt zijn terwijl dit helemaal niet het geval was? Dus voor niets een etiket opgeplakt gekregen al die tijd? Hebben veel bedrijven voor niets misbruik van ons gemaakt omdat ze ons bijna gratis en voor niets in dienst konden krijgen en hier nog voor werden beloond door subsidies van duizenden euro's? Die zonder blikken of blozen werden uitgekeerd. Misschien moeten wij toch maar een schadeclaim gaan indienen dan voor de geleden schade (geestelijk vooral). Of zijn wij wel degelijk arbeidsongeschikt en worden wij straks goedgekeurd omdat dit een makkelijke manier is om de schatkist nog meer te spekken over de rug van de zwakkeren? Ik denk toch echt aan de laatste variant! Je kunt namelijk onmogelijk spontaan genezen van chronische ziekten of andere aandoeningen. Laat dat maar over aan de echte artsen!!! Keur iedereen persoonlijk dat zou eerlijk zijn. Kijk per persoon wie de wajong verdient en wie niet en wie de boel beduveld en wie niet. Maar dan lopen ze natuurlijk veel te veel geld mis!!! En deze manier van keuren zou te eerlijk zijn en in hun nadeel werken. Dat snappen wij domme wajongers dus allemaal wel!!!!