Stop hoofddoekverbod in België!

El Mordor

/ #108 Re: Re: Hoofddoekenverbod

2013-11-25 21:20

#70: Miss freedom - Re: Hoofddoekenverbod

Kijk , ik wil niemand beledigen : ikzelf ben ooit gedoopt geweest en heb mijn communie gedaan als katholiek 'christenen' . Ik heb op school tot mijn 17 jaar godsdienst gevolgd. Ik heb nooit echt geloofd in het verhaal van de bijbel , Jezus , God , e.d.  Voor mij persoonlijk mag iedereen zijn geloof volgen , zolang er geen sprake is van 'opstand , verzet en moord' ! Het is net hier waar het probleem zich bevind : De mensen krijgen schrik en beginnen in te zien hoe de inburgering van de moslims en de Islam zich verder uitbreidt! Overal ter wereld! Waar de mensen nog het meeste schrik van hebben is dat jullie zullen uitvoeren wat er in 'de Koran' geschreven staat : ' er is maar 1 god en dit is Allah' , 'elke andere godsdienst bestaat niet en word aanzien als 'ongelovigen' . 'vermenigvuldig u voor Muhammad (de profeet Mohammed) en roei ALLE ongelovigen uit in de naam van ALLAH !  Dit zijn enkele voorbeelden die ik hier opgeef . En dit gevoel wordt versterkt door organisaties als sharia4belgium ed. Vinden jullie het normaal dat jullie bij onenigheid samentroepen om de boel af te breken , vandalisme te plegen en rellen te veroorzaken? Vinden jullie het normaal dat jullie 'alle westerse vrouwen zijn hoeren' scanderen als ze in de zomer een rokje of topje aanhebben? Vinden jullie dit normaal dat jullie in MIJN land onze westerse waarden en normen willen afbreken? Als je niet akkoord bent , vertrek dan in alle stilte en zonder rellen te moeten veroorzaken. Nog een voorbeeld : Als ik in een moslim-land  een kerk zou vragen , weet je wat er dan met mij gebeurt? Juist , ik zal niet lang meer leven dan! Het verschil is : jullie hebben al moskeeen , jullie volgen ramadan en ook het suikerfeest is niet verboden . Belgie is jullie gast-land!  Maar stop met verder keet te schoppen : in dit land leven wij niet 'in teken van onze godsdienst' , jullie dus ook niet ! En wat mij dan ook stoort is dat jullie nu opeens wel spreken van 'Belgie is een vrij land' en 'Belgie is een democratie'! Want in dit geval misbruiken jullie het woord democratie , want volgens de Islam is democratie gewoon stom en onbestaande en wordt het door jullie gewoon weggelachen! Daar stopt jullie respect tov jullie gast-land Belgie , met zijn eigen wetten en regels. Aanpassen doen jullie gewoon niet! Zo , dit was het en hopelijk begrijpen jullie een beetje wat ik proberen zeggen heb. Ik hoop ook dat ik niemand in persoon of zijn geloof hiermee beledigd heb! Met vriendelijke groeten