Stop hoofddoekverbod in België!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop hoofddoekverbod in België!.


Gast

#51

2013-07-03 23:09

DOEN

Gast

#52

2013-07-04 08:07

Een hoofddoek voor ons Moslima's betekent zoveel. Maar voor diegene die het verbieden in een land waar sprake is van democratie vind ik het echt een schande. Mensen met een hooddoek doen niemand kwaad, zij willen zich alleen anders uiten. Waarom mogen zij dat niet? Hopelijk zal deze petitie deze mensen tot nadenken aanzetten.

Gast

#53

2013-07-04 09:01

Islam is de beste ! Meisjes mogen doen wat ze willen !
Ik ga mijn hoofdoek vooraltijd dragen . Ook al is er een verbod . Moslims zijn dterk en we gaan doen wat we moeten doen van Allah !

Gast

#54

2013-07-04 09:30

hoofddoek is onze kledij

Gast

#55

2013-07-04 10:05

dragen van hoofdoek maak een deel van onze lichaam.
Een mijmeraar uit Mijmeren

#56 Hoofddoeken mogen gerust blijven...

2013-07-04 15:13

en wat onder die hoofddoek zit ook, zo lang het zelfstandig blijft denken en zich niet blindelings gaat verweren met alles wat iemand 3000, 2000 of 1400 jaar geleden eens, al dan niet na een zonnensteek of in een moment van uitdroging, heeft doorverteld of in een boek heeft neergepend.

Haat, sabels en onderdrukking zijn dingen van de duivel. Een mens wordt daar ziek van.

Het zelfstandige, vrije, onderzoekende denken is iets wat we van God hebben gekregen. We moeten het koesteren en gebruiken.

Hetzelfde geldt voor de schoonheid van de vrouw. Wat God gemaakt heeft kunnen we alleen maar bewonderen. Welke zondaar heeft ooit bedacht dat we haar moeten verbergen? Als een vrouw zichzelf wil verbergen, dan is dat haar volste recht. Maar geen enkel jaloers of bazig mannetje heeft het recht haar dat opleggen. Dat zou zeer ondankbaar zijn tegenover God.


Gast

#57

2013-07-04 15:35

slm een hoofddoek dragen is een vrijheid voor elke moslima en een eer een hoofddoek kwetst niemand en dood niemand ipv frankrijk na te apen zal men beter hun krachten in andere zaken steken zoals mensen aan een job helpen en andere mizerabele zaken die zich hier voor doen in dit piep klein landje

Gast

#58

2013-07-04 16:15

Elke mens is uniek. Die unieke mens heeft in België het recht om uit te komen voor zijn godsdienst!


Gast

#59

2013-07-04 19:45

het is een schande dat ze het willen verbieden en überhaupt dat men er aan denkt!

Gast

#60

2013-07-04 20:49

Hoofddoek is een deel van ons leven, ik draag het en ben er trots op ! we hebben recht om het te dragen het is niet zo maar een doek dat we dragen, dit is heel belangrijk voor ons ! het hoort zo in de islam je bedekken, de overheid heeft ons echt teleurgestelt!! iedereen heeft recht op zijn eigen vrijheid


Gast

#61

2013-07-04 21:30

Iedereen moet een kans krijgen in onze samenleving ongeacht,kleur,origine,gender,geaardheid,hoofddoek of geen hoofddoek het belangrijkste is wat er in de mens zit en niet wat hij of zij aanheeft , dat heeft men ons altijd geleerd,stop met uitsluiting in de zo gezegde neutraal zijn van iemand,iedereen moet zijn wie hij is ,stop met discriminatie,nu.

Gast

#62

2013-07-04 21:40

Ik vind het heel erg dat er hoofdoek verbod is ! Wij geven tog geen commentaar wat mensen aan hebben dus ik vind dat ze het ook niet op ons moeten doen

Gast

#63

2013-07-05 10:08

Het hoofddoekenverbod moet echt afgeschaft worden! :)

Gast

#64

2013-07-05 12:15

Peace

Gast

#65

2013-07-05 12:40

ik draag zelf nog geen hoofddoek, maar ik vind wel dat men zich mag onderscheiden van de rest op de wereld door zijn geloof te uiten.
REALIST

#66 Hoofddoekenverbod

2013-07-05 15:31

Gewoonweg omdat een dictator, volkerenmoordenaar, kinderverkrachter (Aisha, 9 jaar) een "visioen" had ... ISLAM is een sekte met een bende gebrainwashte volgelingen. Die man zou nu enkel recvht hebbern om weg te rotten in de gevqngenis met al wat hij op zijn kerfstok had, hoe kan het dan dat God dat allemaal zou bevolen hebben ? NEE DUS, Allah bestaat niet en Mohammed is helemaal al niet zijn profeet. Dit kun je wel met 100 % zekerheid zeggen want bijna alle "werken" (volkerenmoorden, onthoofdingen, verkrachtingen, ...) die hij uitvoerde waren "des duivels" !

Gast

#67

2013-07-05 19:58

@#66 moge God jou op het rechte pad leiden

Gast

#68

2013-07-05 20:18

Je trouve que cette pétition en vaut la peine et que d'une certaine manière, on peut dire que POUVOIR porter le voile à l'école est une sorte de liberté d'expression comme d'autres jeunes filles qui peuvent, elles, porter des mini-jupes, leggin', etc.
Miss freedom

#69

2013-07-05 20:45

Aan alle Sikhs en Joden wordt ook gevraagd om petitie te tekenen aub.
Miss freedom
Gast

#70 Re: Hoofddoekenverbod

2013-07-05 20:52

#66: REALIST - Hoofddoekenverbod

Bij deze nodig ik je uit, om het leven van de laatste profeet Mohammed (vrede zij met hem) te lezen. En je zal tot de conclusie komen dat je met uw uiteenzetting alleen maar uw beschamende onwetendheid hebt geëtalleerd!!

 


Gast

#71

2013-07-05 20:52

Ik sta volkomen achter het feit dat het hoofddoekenverbod moet worden afgeschaft. Het zijn de meisjes HUN hoofden!

Gast

#72

2013-07-05 21:38

Stop hoofddoekverbod in België!

Gast

#73

2013-07-05 21:54

In een tijdperk als de onze moet iedereen vrij zijn in wat men draagt. Sommige mensen lopen half naakt op straat en daar wordt niets over gezegd, terwijl een hoofddoek zeer mooi staat. Moge Allah jullie rijklijk belonen voor al het goede wat jullie ooit hebben gedaan!

Gast

#74

2013-07-05 22:09

Blijf van onze hoofddoek af!!! Blijf van onze vrijheid af!!!
Muslimah¨

#75 geen rechtvaardigheid !

2013-07-05 23:18

Ik snap niet waarom men geschiedenis geeft als men er toch niets uit leert !
Zelfs een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen waarom moet dit dan opnieuw gebeuren !
Mensen hebben toch recht om hun eigen godsdienst te uiten , waarom worden ze dan zo behandeld ?
Ze denken dat moslima's onderdrukt worden , terwijl de meiden die met hun hoofddoek naar school willen gaan onderdrukt worden !Omdat ze dat niet mogen ! Waar zijn dan de mensenrechten ?
Ze maken je wijs dat alle godsdienstige tekens verboden zijn op scholen , terwijl die armbandjes met hun goden erop wel toegestaan zijn ?! Waar is dan de rechtvaardigheid ?
Vrede aan iedereen toegewenst .:-)