Neen aan Jachtopeningsbesluit 2013-2018 betreffende (zwerf)katten

Gast

/ #790 ik heb andere dingen gelezen en gezien

2013-11-05 18:19

#781: jachtopzichter - Re:

Ik heb andere dingen gelezen , en gezien, hier komen de jagers bijna op onze hof schieten Op een dag komen mijn kinderen buiten of huisdieren en zitten ze vol hagel!.

En ook ze zetten tamme fazanten uit om op te schieten hoe belachelijk is dat. Voederplaatsen maken en dan die beesten dat in een ren zijn grootgebracht afschieten. jonge vossen uit hun holen halen en doodslaan. hun holen laten instorten dat de puppys stikken. Ik kan nog tientallen overtredingen melden ze.En ja ik eet vlees maar jacht is van de middeleeuwen en zeker als het op uitstervende soorten zijn overal ter wereld.leeuwen tijgers, neushoorns voor hun hoorns krokodillen om hun vel enz...;Om bij hun sjieke soort te gaan stoeffen en stoer doen. groot ego klein .... dat hebben ze. En ja de mens is een omnivoor Canrivoor alles maar meestal is  het niet om de honger te stillen zoals de jachtdieren, maar om lust te moorden.En ja Als je  veggis zie zien ze er helemaal niet gezond uit en missen suplementen En ik eet weinig vlees maar gezond verbruik en eet geen paard !!.