Red Het Harmoniepark


Gast

/ #174

2013-04-29 06:32

Eindelijk hadden we ons plekje in onze stad gevonden. Vanaf juli zou Antwerpen ook een beetje van ons zijn. Een jong koppel met een hart voor de stad. We wilden eerst kopen in borgerhout maar het beloofde groen werd daar al volledig terug geschroefd. De twijfel begon toe te slaan. was deze stad nog wel van en voor ons? Uiteindelijk vonden we een zalig appartementje omringd met groen, nog geen 100 meter verwijderd van het gezellige harmoniepark. En nu horen we alarmerende berichten dat ons groene uitzicht binnenkort niets meer zal zijn dan een hoop stenen. En nee ik geloof niet dat de mensen binnen 20 jaar niet langer zullen verlangen naar groen en zuurstof. Een stad moet leefbaar blijven! Waar zijn jullie toch mee bezig stadsbestuur? Ik moet geen groot huis hebben, met een gigantische tuin. Ik wil wonen in een stad die leeft. Waar mensen naar buiten kunnen komen en genieten van de terrasjes, joggen in het park, een zalige picknick of een geslaagd buurtfeest. Maak onze stad alsjeblieft niet asociaal!