zeg nee tegen het pietenpact
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Relativering is een onbekend begrip geworden; de slachtofferrol aannemen is een nationale hobby geworden.
Zwarte Pieten.
Wat voor een regeling is dit we zijn er mee op gegroeit en nu beslissen daar een hoop niets nutten dat de pieten niet meer voledig zwart mogen zijn met rode lippen !!! begrijpen wie dat nog kan volgen.en dat er dan nog politiekers zijn die hun daar mee bemoeien ze zou beter zorgen dat ze een degelijke begroting kunnen maken. LEVE LANG ZWARTEPIET EN MENSEN STEUN DIT HETMOET ZO BLIJVEN!!!
We gaan de smurfen ook niet in een oranje pakjes stoppen en sneeuwwitje een disco outfit aantrekken...laat de kinderen toch kind zijn en los andere wereldproblemen op !
Re:
toen enkele jaren terug onze toen 13 jarige adoptiedochter uit donker Afrika een hulppiet speelde, riep 1 van de kinderen uit: kijk dat is geen echte zwarte piet...omdat ze niet zwart geschminkt was...
Zwarte piet moet dus gewoon zwart geschminkt zijn..dat heeft niets maar dan ook niets met racisme te maken, hij is gewoon een figuur uit de fantasiewereld van kinderen...
Ik vind het belachelijk dat zwarte piet wordt vergeleken met racisme , dat staat er totaal los van en daarmee sta ik volledig achter deze petitie !!! Laat de kinderen genieten van hun sinterklaas en zwarte pieten !!! Jongens toch laat alles gewoon zoals is !!
Re: Schrappen
#2118: Gust - Schrappen inderdaad en zet van Bellinghen maar mee op de stoomboot naar Spanje zodat hij nooit meer naar België komt.
daarbovenop: ik ben ervan overtuigd dat het merendeel voor een zwarte piet is. Dus hoezo democratie?
| This discussion has been closed. |