zeg nee tegen het pietenpact
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Zwarte piet is zwart!
Het is tenslotte een kinderfeest
Het is geen racisme maar gewoon een heel fijn kinderfeest!
Jaar en dag is er nooit geklaaagd en nu op eens...is het discriminerend ??? Donder toch op
Omdat ik het beu ben dat onze waarden aangetast worden en onze tradities afgenomen.
Het volgende waarover "ze" problemen zullen maken zijn de kerstbomen en kerststalletjes in openbare gebouwen, in de stad, enz...
Net zoals nu al bezig is in Canada en Frankrijk. Wij tolereren tegenwoordig veel te veel. Ik vraag mij trouwens af met welk recht dat "Pietenpact" werd opgericht. Wie denken die wel dat ze zijn om in onze plaats te beslissen. Ik stel voor dat iedereen een foto van een zwarte Zwarte Piet als protest aan zijn venster hangt. En niet alleen nu, maar het HELE JAAR.
Re:
Die staat hier los van... het zijn niet de moslims die klagen.
Maar de donkere gemeenschap..
Enndie hebben in nederland kwakoe festival ( zomer carnaval ) in rotterdam
Zwarte piet blijft zwarte piet. Punt. Het is door zo'n politiek correcte zever waar 99 procent van de mensen tegen zijn dat men voor mensen als trump of de winter stemt. De politiek luistert niet naar de mensen en voert zaken door waar NIEMAND voor is. Afschaffen die pietenpact. Ik verrechts elke dag meer en meer in dit politiek correcte apeland gedomineerd door linkse zeveraars.
| This discussion has been closed. |