zeg nee tegen het pietenpact
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: minderhedenforum
Ik ga ook zo een minderhedenforum opstarten ,voor onze eigen mensen die ergens liggen weg te rotten of dood te vriezen ,zij die al hun gans leven voor hun oude dag hebben gewerkt en nu dik onder de normen moeten leven ,das pas MINDERHEID gvd , inplaats van hunne kop te breken over een kinderfeest met een paar zwartjes ,die eigenlijk meestal de schow van het spectakel stelen ,die zingen ,dansen zot doen , soms gevaarlijke trucjes moeten doen . enz........enz...... en wie vind het racistisch wie , zal er maar geen kleur opplakken zeker . En de mensen die racistisch zijn ,die zullen dat nooit geweest zijn tot enkele jaren geleden , en ja jullie mogen het allemaal lezen ,daar hoor ik ondertussen ook bij , en als jullie zo door gaan met al die dikke zever zal het er zeker niet beter om worden ,jullie met die zever verplichten ons om racistisch te worden !
Cuz fuxk logic
Wat ik echt niet begrijp is dat onze 'politiek correcte pers' nog maar eens meegaat in dit onnozele verhaal en de mening van 95% van de mensen in Vlaanderen (volgens het VRT nieuws) negeert !
Is al een hele oude traditie die jaren besta en moet ni veranderen!!! Lees het echte verhaal over Sinterklaas en Zwarte Piet, DIT is totaal geen racisme. Kunt ge er ni tegen pak et vliegtuig of den boot nor u eigen land!!!!
Wie hier tegen is komt enkel nor hier om hun zakken te vullen en ons land nor de klote doen! Ze kunnen ni tegen Zwarte Piet mor ga mor is kijken in iedere winkel waar da Sinterklaas komt en et sta er vol van buitenlanders die aanschuiven om toch mor iets te hebben ah ja tis gratis!!!!!!
Als u het nog niet wist. Als u uw kinderen hebt blootgesteld aan een zwarte piet, dan bent u een racist. Net als uw ouders, grootouders en zoveel generaties voor hen. Dat is de mening van de politieke correctheid, van de linkiewinkies. Of dat nu overeenkomt met wat de overgrote meerderheid van de Vlamingen denkt, zal hen worst wezen. Democratie volgens hen is namelijk"je moet denken zoals wij, want alleen wij hebben het grote gelijk aan onze kant".
| This discussion has been closed. |