zeg nee tegen het pietenpact
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Zwarte piet en sinterklaas is sinds ik kan herrineren altijd een kinderfeest geweest met sinterklaas en onze zwarte pieten behoren hier bij en moet ook zo blijven. Wij hier aanstoot tegen heeft en deze richt ik zeker aan alle Afrikanen keer weer naar Afrika als jullie het niet kunnen hebben dat onze zwarte pieten zwart zijn.Zwarte piet heeft niets te maken met racisme zo jullie dit wel zo bezien vinden wij dat alle Afrikanen onze landen weer moeten verlaten want zwart is racisme dus moeten jullie onze landen uit want dan zijn jullie racistisch. Zo dit denken wij dan weer over Afrikanen als jullie er zo over denkt van ons kinderfeest met zwarte piet.
Ook wij hebben onze cultuur en daar hoort nu eenmaal een Sint en zijn zwarte Piet bij. Ons kinderfeest heeft niets met racisme te maken. Er is geen enkel kind of volwassene die de moeite doen om te kijken wie Sinterklaas en zwarte piet zijn die zwarte Piet associërent met een slaaf.
Schande aan de mensen die zwarte piet associeren met een huidskleur ! Het zijn enkel DIE idioten die veel lawaai maken en hierbij onwetende mensen meetrekken in hun idiote hersenspinsels...
Re:
Ik heb dat nooit zo bezien "Zwarte Piet is ne neger en de slaaf van Sinterklaas."
Voor mijn zoontje helpt Zwarte Piet Sinterklaas omdat die te oud is om door te schoorsteen te kruipen en anders wordt zijn wit kleed nog vuil. Da zwart komt door het roet ni omdat dat een Afrikaantje is...
In Spanje is het de traditie om stieren op te jagen of ze te doorboren met speren, dat vind ik erger en toch blijft de traditie daar bestaan.
Da komt hier ons land binnen en gaat dan nog is beslissen wat hier allemaal mag en niet... Raus!
Stapt maar ineens mee op de Sint zijnen boot hij zal u wel afzetten...
welke kleuter begrijpt dit ze zien alleen de sint en zijn knecht zwarte piet
| This discussion has been closed. |