zeg nee tegen het pietenpact
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Politieke correctheid over the top.
Dat vat dit inderdaad samen...
En dan is iedereen plots verbaasd dat Donald Trump president wordt.
Geloof me, dat kan hier ook! We lijken er meer dan klaar voor.
Ik smink voor een dorp de pieten. Al 35 jaar en mijn moeder heeft het 40 jaar gedaan.weet wat mijn grootste beloning is.de gezichtjes van al die kinderen.zo genieten van hun kinder feest.dat kan je toch niet afnemen.
Hier gaan we naartoe, van een leugen, een onbestaande situatie tot een realiteit in 1 nieuwsbericht.
met dank aan de progressieve lobby van de VRT!
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2817699
En dan zegt men nog dat deze traditie racistisch is.
Omdat ik vindt dat de gekleurde 'volwassen' mensen zich niet zo zwak op moeten stellen m.b.t de slavernij van vroeger. Get over It!! Je leeft in het hier en nu in een multiculturele samenleving waar iedere allochtone Nederlander zich aan moet passen aan onze tradities. Wij hebben ook geen moeite met de Pasar Malam, de ramadan of ieder ander allochtoonse traditie. Het ergste vind ik dat het ze eigenlijk nog zo makkelijk af gaat doordat onze politici allemaal maar buigen. Het wordt tijd dat wij Nederlanders opstaan en dat wij ons hard maken voor onze normen en waarden!!
Nu doen ze niks dan klagen , laat het is gewoon zwarte piet zijn en houd deze traditie in eren voor onze kinderen en kleinkinderen.
| This discussion has been closed. |