YES2morrowlandXL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re: Re: Re: Re: Honden in schorre
#248: - Re: Re: Re: Re: Honden in schorre
TOTAAL RESPECTLOOS! Ik heb net iemand verloren die gekozen heeft voor euthanasie na een slopende ziekte. Je denkt dat je grappig bent... DAT BEN JA ABSOLUUT NIET!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#251: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:
verdraai mijn woorden anders en trek ze helemaal uit de context en verzint er nog dingen bij die ik helemaal niet heb gezegt... zielig!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#253: linneke - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Linneke, oppassen wat je zegt he, ik heb ook internet
ik zal u het plezier doen om enkel de tekst te copy/pasten, zo blijf je nog een beetje anoniem met al die heethoofden hier =>
"Linneke ******** net als bij de tickets 50 euro per persoon is gewoon feir"
Je zegt er ook nog bij dat je zelfs niet thuis bent dan, wat heb je dan nog te piepen?
Zoek een job mens, of minstens een hobby zodat je hier niet heel de dag je kas zit op te fretten
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#254: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
misschien zal het is tijd worden dat we de klagers met naam en toenaam gaan noemen. ik denk dat het ineens een pak stiller zal worden.
Tijdens de buurtvergaderingen in december heeft er niemand klachten geformuleerd.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#254: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
zal ik dan nu voor de 1000ste keer zeggen dat het mij niet om de geluidsoverlast gaat maar om het lange afsluiten en de vele werken!?!
de gemeente Boom krijgt 900.000 euro overlastcompensatie voor in de nabije buurt te invensteren, wie wel wil gaan krijgt een korting van 50 euro dus... het was trouwens maar een voorstel! net als het voorstel dat ik heb gedaan om de zwarte doeken op de hekken tevervangen met iets wat meer kleur heeft.
dat ik thuis zit wil niet zeggen dat ik geen job heb, bemoei je met je eigen leven!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#257: linneke - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Je zit overal op forums accountjes aan te maken om wat op de favoriete zomer bezigheid van de mensen op die fora te kappen.
Sta me dan toe om terug te boren, je hebt uw punt gemaakt ga nu de hond maar uitlaten nu het nog kan in de schorre
Re: Re: Re: Re: Honden in schorre
#232: linneke - Re: Re: Re: Honden in schorre
wel Linneke waarom ga je dan niet klagen over die andere evenementen, ze worden allemaal afgeschaft door mensen zoals jij. Tijdens TL komt al het verkeer via mijn straat, is dat zo'n probleem nee ik denk het niet wees tolerant we zijn allemaal jong geweest . En als je niet in de Schorre kan wandelen ga dan langs de dijk daar heb je plaats genoeg. Er zijn ergere dingen in het leven hoor. Plus het is eenmalig dat het tweede weekend er komt.
Mano Mundo
http://www.hln.be/hln/nl/1313/Festivals/article/detail/1787591/2014/02/04/Mano-Mundo-neemt-doorstart-als-Ubuntu-in-centrum-van-Boom.dhtml
Re:
Ik woon in de buurt, ik ga met de honden naar de schorre wandelen, ik ga sporten in de schorre...
IK GA NAAR TOMORROWLAND!!!
Je kan niet voor iedereen goed doen...en zoals al vele zeggen...
WEES FIER DAT BELGIE (IN DIT GEVAL BOOM) EEN TOP-EVENEMENT ORGANISEERD WAARDOOR DE HELE WERELD NAAR HIER AFREIST!
Alle cafés rondom de schorre verdienen 100x zo veel dat weekend...zelfs economisch gezien is tomorrowland een plusplunt!!!
Re:
Denk dat er in Boom andere problemen zijn om petities op te starten......
Yes TML
Wees verdraagzaam.
Het gaat maar om 1 keer hoor.
| This discussion has been closed. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#250: - Re: Re: Re: Re: Re:
ja, linneke haar hond kan niet gaan kakken dus afschaffen dat festival.
Ergens anders beweerde ze wel dat voor 50 euro schadevergoeding ze iets door de vingers kan zien.