Petities.com

ZEG NEE TEGEN HET WORLD ECONOMIC FORUM

Update Petitie

Gast#1 Mar 28, 2022, 19:12
Probeer de PVV een Geert Wilders
Gast#2 Mar 28, 2022, 20:17
Heel veel succes Martijn !!! Voor ons allen....
MiVo#3 Mar 28, 2022, 20:29

Petitie

Opsturen naar Dr  Reiner Fuellmich? 

Gast#4 Mar 28, 2022, 22:58
Ik kan de petitie niet ondertekenen, ik zie nergens de link staan
Gast#5 Mar 29, 2022, 12:55

Wat is dit voor een bizarre actie?!!
Tegenwoordig worden partijen en mensen die en kritisch geluid geven niet meer gewaardeerd! Heb je je ooit weleens afgevraagd hoe rechtvaardig je hier bent en handelt in jouw standpunt?!
Het maakt niet uit of je het er wel of niet mee eens bent, tegengeluid zou altijd mogelijk moeten zijn in een open en rechtvaardige samenleving.
Als jij het ergens niet mee eens bent, wil je toch ook dat jouw geluid gehoord wordt!
Denk daar maar eens eerlijk en oprecht over na....🙏🏽💖

Gast#6 Mar 29, 2022, 16:49
Als ik jou was zou ik dit ook laten delen via klokkeluiders op telegram. En via Mordechai Krispijn die ook.de aangifte tegen.Hugo heeft verzorgd.
Gast#7 Mar 29, 2022, 21:56
het WEF is sowieso een samenzwering waar de deelnemende volksvertegenwoordigers hun eigenbelang stellen boven dat van hun vaderland. Dat is hoogverraad. Grootste probleem is dat de rechtsspraak in nederland compleet verrot is aangezien ook deze door het WEF is geinfiltreerd.

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.

Betaald Adverteren

Petities.com zal deze petitie bij 3,000 personen onder de aandacht brengen.

Leer meer...

Kies je budget
Betaalmethode
PayPalGoogle PayApple PayCreditkaart

Kies een betaalmethode om door te gaan.