Pro Festival Zwolle
Pro Festival Zwolle / Mededelingen / Meer steun nodig om het festival te behouden! / Opmerkingen
|
Gast |
#12016-03-05 20:39Richt je actie op de organisatoren. Als zij zich aan de spelregels houden kunnen ze toch gewoon in Zwolle komen. |
|
| |
|
anoniem |
#3 Re:2016-03-06 08:00Gewoon in zwolle komen.... Als het zo simpel lag.... Duidelijk iemand die totaal geen idee heeft waar ie het over heeft en waar inlevingsvermogen ver te zoeken is... |
|
| |
|
Martin |
#4 Re:2016-03-06 10:53De organisatoren willen wel, maar worden dan alsnog kapot geprocedeerd door een enkeling. Als je er anders over denkt, kom dan met een onderbouwing van je uitspraak. |
|
| |
|
Burger |
#5 Re: Re:2016-03-09 09:06Waarom zou ik met een onderbouwing moeten komen? Wat mij betreft het festival in Zwolle geoprganiseerd mag worden maar dat ik het jammer vindt dat de organisatoren hebben besloten niet te komen. Ik ben het dus met veel mensen eens die voor het festival zijn. Deze petitie is wat mij betreft gericht tegen de organisatoren en niet tegen de gemeente Zwolle of die mensen die tegen de overlast van dit festival zijn. Tenminste dat mag ik hopen... De rechter heeft in dit land, na de wetgever, het laatste woord. Kennlijk vindt de initiatiefnemer van deze petitie dat de rechter zijn mening moet herzien en de geluidsnormen moet overlaten aan de organisatoren. Hoe begrijpelijk is dat? De vrije markt boven de rechterlijke macht? Geen mogelijkheid meer om als burger te procederen? Dus al een relatief kleine groep een feest wil bouwen met harde muziek dan moeten anderen zich daar maar bij aanpassen? Ik zie deze petitie als een ongepaste aanval op democratische rechten van burgers. Een commerciele insteek waarbij de verdiensten voor enkelen belangrijker worden gevonden dan de belangen van anderen. Er zal in Nederland geen rechter zijn die de wet aan de kant schuift omwille van een petitie met een paar duizend handtekenigen. Zwolle doet er verstandig aan om een betere locatie te vinden. Eentje waar de stad geen last van heeft. De organisatoren kunnen, onder de huidige afspraken, het festival organiseren maar weigeren dat. De wethouder heeft aangegeven met de organisatoren te gaan praten maar heeft zich wel aan de uitspraak van de rechter te houden. Ik zou zeggen ondersteun de wethouder en zet de druk op de organisatoren. Daar ligt de oplossing!
|
|
| |
|
Gast |
#62016-03-11 18:54Tuurlijk moet blijven, ook voor de jeugd wat moeten ze dan alles gaat tegenwoordig op slot voor ze |
|
| |
|
Gast |
#7 Re: Re: Re:2016-03-14 22:12Alles goed??? ... Of breekt het zweet u al uit? |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.