voorstraat 92 moet geel blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Zou de gemeente zich ook zo druk maken als het een pui betrof van C & A of de Bijenkorf, aan U het antwoord.
Wat is de volgende stap? Dat inwoners van Weert in een prius moeten gaan rijden omdat Weert uitgeroepen is als de groenste stad van de wereld en niet-elektrische auto's niet passen bij het groene straatbeeld van de stad? Dat vrouwelijke inwoners van Amsterdam, stadsdeel Zeeburg een hoofddoek gaan dragen omdat dat beter past bij het ideale straatbeeld van één bepaalde wethouder?
Ik durf te wedden dat de azijnzeikers die moeilijk doen over de kleur van een huis, thuis gedwongen worden door hun vrouw een romantische komedie te kijken, in plaats van voetbal en daarom gefrustreerd de burgers gaan pesten.
Ik stel bij deze dan ook voor een crowdfunding op te starten om geld op te halen voor allemaal leuke vrolijke kleuren verf en alle huizen in de straat te schilderen! Ik bied me alvast vrijwillig aan om te helpen schilderen!
Geel huis
Lekkerkerk is toch die plaats waarvan het sterftecijfer aan kanker hoger ligt dan het landelijk gemiddelde omdat een deel van de bewoners jarenlang op een gifbelt hebben geleefd? En dan gaan zeuren over een geel huisje!!. Zij er geen belangrijker zaken waarmee de gemeente zich kan bezig houden? Laat dat mooie huis toch lekker geel!!
Hoe teken ik je petitie? Het ziet er prachtig uit!
In de originele staat terug gebracht en daar had en kreeg ik ook geen vergunning voor en ze zitten er nog altijd in. Misschien is het handig als ze op het gemeentehuis is wat boekwerkjes met oude ansichten gaan bestuderen. Het huis ziet er prachtig uit en laten ze eerst maar eens actie ondernemen om de verkrotting aan te pakken.
Laat de Gemeente druk zetten op de panden ten oosten van 92 en laat de gele kleur met rust .
De oudste verflaag die de beweoner tegen kwam is geel.
Het ziet er fris uit, mooier dan saai grijs. Maar als de gemeente op zijn standpunt blijft is er misschien een tussenoplossing. Wit bijvoorbeeld. Als zou het zonde zijn. Succes
| This discussion has been closed. |
Nederlanders houden van grijs, een vrolijk kleurtje kan blijkbaar de hersens aantasten