Stop Benchmark met ROM
Welke instellingen hervatten aanlevering aan SBG?
Gast#2 Mar 13, 2018, 14:44
Beste Menno,
Graag spreek ik nog eens mijn waardering uit voor jouw niet-aflatende inspanningen! Ik steun je van harte, groet, Bas
Graag spreek ik nog eens mijn waardering uit voor jouw niet-aflatende inspanningen! Ik steun je van harte, groet, Bas
Gast#3 Mar 13, 2018, 20:35
Beste Menno,
Bij mijn instelling GGZinGeest zijn de ROM-metingen (door behandelaren) nooit gestopt.
GGZinGeest heeft als werkgebied: een groot deel van Amsterdam, Amstelland, Meerlanden en Kennemerland.
Met vriendelijke groet,
Frans Muller
SPV FACT-team
Bij mijn instelling GGZinGeest zijn de ROM-metingen (door behandelaren) nooit gestopt.
GGZinGeest heeft als werkgebied: een groot deel van Amsterdam, Amstelland, Meerlanden en Kennemerland.
Met vriendelijke groet,
Frans Muller
SPV FACT-team
Gast#4 Mar 19, 2018, 17:24
1nP heeft doorzenden ROM-gegevens hervat
Geachte collega,
Goeie actie, die aangetekende brief.
Ook stichting 1nP is weer begonnen met aanlevering van ROM gegevens.
Hartelijke groet
Gast#5 Apr 16, 2018, 12:55
Hierbij bericht ik dat Mentaal Beter ook het aanleveren van de ROM-gegevens weer hervat heeft. Het is wel mogelijk je cliënt te vragen of hij/zij het ermee eens dat de gegevens doorgestuurd worden, en dan kun je ja/nee kiezen. Ik doe dat bij mijn cliënten. Ik ben franchisenemer bij Mb. ik weet niet hoe het bij de eigen vestigingen van Mb gaat.
en inderdaad: ik blijf graag anoniem.
en inderdaad: ik blijf graag anoniem.
Gast#6 Sep 23, 2018, 10:50
Hi ik weet dat ik via ReActivate ggz Hilversum Oegstgeest lemmer etc wel Rom ontving. Zonder toestemming. Het leek een voorwaarde om behandeld te worden
Groeten,
'Anoniem.'