Stop Benchmark met ROM
Open brief
Gast#2 Apr 28, 2017, 17:10
Re:
Ik ben geen jurist, maar meen dag die contracten dus met terugwerkende kracht illlegaal blijken. Kortom: meteen stoppen en de schade herstellen conform de eisen in de open brief.
Gast#3 Apr 28, 2017, 22:16
Weet dat ik jouw/jullie actie 100% steun
John Englebert
Klinisch psycholoog BIG en psychotherapeut BIG
John Englebert
Klinisch psycholoog BIG en psychotherapeut BIG
Gast#4 Jul 04, 2017, 09:21
Beste Menno,
De 'oorverdovende' stilte werkt in alle opzichten in ons voordeel: het is dezelfde stilte die bij de Amerikaanse overheidsdiensten, w.o. de FBI bestaat naar aanleiding van vragen over ongerijmdheden bij '9/11', de instorting van het WTC. (zie Griffin, oa. The Mysterious Collapse of WTC 7) . Het uitblijven van reacties op onze aantijgingen is een sterk bewijs voor de terechtheid ervan.
De 'oorverdovende' stilte werkt in alle opzichten in ons voordeel: het is dezelfde stilte die bij de Amerikaanse overheidsdiensten, w.o. de FBI bestaat naar aanleiding van vragen over ongerijmdheden bij '9/11', de instorting van het WTC. (zie Griffin, oa. The Mysterious Collapse of WTC 7) . Het uitblijven van reacties op onze aantijgingen is een sterk bewijs voor de terechtheid ervan.
wat ik lastig vind, is dat er contracten zijn afgesloten met de zorgverzekeraars waarin het aanleveren van ROM een eis is / aan een verhoging van het uit te betalen bedrag is gekoppeld.
zijn er mensen die daar iets juridisch // zinnigs over kunnen zeggen?