Stop Benchmark met ROM
Stop Benchmark met ROM / Mededelingen / Onjuiste informatie over aanleveren / Opmerkingen
|
Gast |
#12017-04-19 08:04Wat betekent dit voor het kwaliteitsstatuut en de contractering |
|
| |
|
Gast |
#22017-04-19 10:05Dank u. F. Cunha Child Support Amsterdam |
|
| |
|
Gast |
#32017-04-19 14:15Dank voor deze snelle reactie, de SVR mail zorgt voor nieuwe onrust inderdaad! |
|
| |
|
Gast |
#42017-04-19 16:27Weer een juiste insteek! Aanleveren moet gewoon stoppen! |
|
| |
|
Gast |
#52017-04-20 09:05Ik bewonder je initiatief en de tijd die je in deze zaak stopt. Je hebt mijn volledige steun. Irma Jochems, psychotherapeut in den Haag. |
|
| |
|
Gast |
#62017-04-20 11:50Bedankt voor het positieve werk wat de actie groep voor ons gedaan heeft |
|
| |
|
Gast |
#72017-04-20 21:01Fantastisch Menno dat dit het resultaat is! Eindelijk begint het door te dringen dat het eindeloos verzamelen van gegevens niet zo maar kan. Van harte hoop ik dat de gegevens die er nu al zijn verzameld inderdaad vernietigt zullen gaan worden. Ik be heel dankbaar voor deze actie. |
|
| |
|
Gast |
#82017-04-21 08:32Hopelijk komt er dan wel een acceptatie van afwijken van de contracten met zorgverzekeraars en het door de strot gedrukte kwaliteitsstatuut waarin is verklaard dat een percentage ROM gegevens moet worden aangeleverd. De verzekeraars lachen zich straks weer rot want dan zullen ze vast weer de vergoeding naar beneden schroeven. (Of niet uitbetalen omdat immers niet is voldaan aan de overeengekomen eisen). |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.