Stop Benchmark met ROM
Stop Benchmark met ROM / Mededelingen / Maak je collega's attent op http://stoprom.com / Opmerkingen
|
Gast |
#12017-02-01 15:15prima. ik ben blij met deze actie. op ws 12 febr komt het boek van o.a Christien Brinkgreve uit over de meet en weet of niet weet problematiek gaat over dit thema. Amsterdam in . Yteke Hettinga |
|
| |
|
Gast |
#22017-02-01 15:56Goed initiatief! Misschien is het ook zinvol om over kwesties betreffende -aantasting van - privacy contact te zoeken met Ab van Eldijk van de KDVP (www.kdvp.nl). Succes, Wietse Velthuys |
|
| |
|
Gast |
#32017-02-01 19:19zie boekpresentatie:Weten vraagt meer dan meten. ma 13 febr 20.30 grote zaal pakhuis de Zwijger 20.30 . hgr yteke hettinga gratis toegang |
|
| |
|
Gast |
#42017-02-02 10:06waarom geen Linked Inn connectie op de pagina, dan kan ik gemakkelijker doorzetten.... |
|
| |
|
Gast |
#52017-02-02 10:46lijkt me goede zaak critisch te zijn op het ROM gebeuren. j.malkus, klinisch psycholoog; ggz-delfland |
|
| |
|
Linda |
#6 Argusogen2017-02-02 17:53Je moet de SBG letterlijk met argus ogen bekijken. Het feit dat zij wensen dat argus gegevens die helemaal NIKS te maken hebben met ROM gegevens in een en dezelfde dataset wensen te ontvangen laat zien dat ze onvoldoende verstand hebben van hunje op een juiste manier data verzamelt. Nog los van het feit dat clienten daar natuurlijk ook geen toestemming voor hebben gegeven. Uitermate ongelukkig. |
|
| |
|
ROMA |
#7 Re: Wat zijn de middelen van ROM om kwaliteit te meten?!2017-02-07 09:50
|
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.