Stop ouderverstoting
Neem contact op met de schrijver van de petitie
ouderverstoting
Om de zoveel tijd worden de wonden weer opengereten. Drie kinderen ben ik al 7 jaar kwijt. Mijn jongste dochter -twee handen op een buik waren we- wou me van de ene dag op de andere niet meer zien. Politie en gerecht in het bijzonder lieten me in de steek. Heb zelfs een sterk vermoeden dat de advocaten (de mijne incluis) onder een hoedje spelen. Oh ja, en als onderwijzer, zou ik niet bekwaam zijn mijn kinderen op te voeden - dat moet ik even checken bij mijn 600 oudleerlingen.
Nu zijn ze meerderjarig. Wat rest me nog?
En het nog niet goed gaat
En zie wat het met kinderen en de andere ouder doet zeer veel verdriet en stres en er werkt vaak nog een hele familie aan mee door het te stimuleren het ontneemt kinderen het recht om naar de andere ouder te gaan
Is vrijheids beroving en emotionele mishandeling
Re: Boek
Wij maken het nu aan den lijve mee! Ik (de oma) had mijn kleinzoon om de week op woensdag middag en opeens was het afgelopen. Na 9 jaar bedacht mijn ex-schoondochter allerlei valse aantijgingen over mijn zoon (de vader) en wij mochten hem niet meer zien nadat ik 2 x op 4 maanden tijd had geprobeerd om haar tot rede te brengen werd ik aangeklaagd door haar voor stalking. Mijn zoon voor niet bestaande kindermishandeling. Het is onvoorstelbaar dat we hem nu al 8 maanden niet hebben mogen zien. En dat wij en mijn kleinzoon deze nachtmerrie moeten meemaken. het rechtsysteem laat hier echt steken vallen!! En wat kun je doen steeds maar wachten totdat er eindelijk iemand ziet wat hier écht aan de hand is.
Een verdrietige oma
| This discussion has been closed. |