Stop het pensioen verraad! (10-03-2017 veel verwijdert aan links)
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hoe is het in Godsnaam mogelijk dat dit "nog" steeds niet is gestopt!!!!
Maar niet van de bevolking stelen die ervoor gewerkt hebben.
Het is schandalig dat ons uitgestelde loon in de vorm van onze pensioengelden in wordt gepikt door Europa. Wij betalen elke maand veel geld aan het pensioen, in plaats van dat we dat geld direct krijgen als besteedbaar inkomen. Wanneer dan ons uitgestelde loon op deze manier wordt weggegeven aan de Dictatuur van de Europese Unie is dat schandalig en bovendien crimineel. Een aangifte wegens diefstal van ons geld met een dikke rechtszaak zou erg gepast zijn.
Als het om geld gaat is echt niemand te vertrouwen ook de PvdA niet.Van de vvd wist ik dat alwel. Pensioen is uitgesteld loon! Het is geld dat door hard werken en zuinigheid bijeen gebracht is. Voor onze oude dag. Daarom P.vdA is het geen eigendom van de staat. Ook al beweert die dat zij er voor willen waken dat 1400 milard euro niet verkwanselt wordt door Europa. Dat heet verraad PVDA!!!! Onze pensioen gelden behoren in Nederland te blijven. Ook de Deutsers vinden dat zij dragen ook niets over aan de EU. Ik ben diep geschokt en ben mijn geloof in de PvdA verloren. Door al dit achter kamertjes gedoe en achterbaksheid van pvda minister jet klijnsma. .....en een 2e kamer die gewoon heeft zitten suffen. Dat kan toch niet waar zijn?? Of is er een verborgen agenda ??? Mogen burgers en mede eigenaar van de pensioenfondsen dat niet weten! Als het zo moet dan stem ik voor een NEXIT.
Pensioen is: achtergesteld LOON. Het is het resultaat van onderhandelingen tussen werkgevers en werknemers.
Beheerd door werkgevers en werkgevers.
De overheid, welke dan ook, heeft geen enkele zeggenschap over onze pensioenen. Ook de EU niet!
Re:
Jij bent een grapjas!
als iedereen zo zou denken al jij, zijn stem niet laat horen, maar straks wel loopt te janken, komt er nooit verandering.
ik ben me bewust dat
democratie de wil/wens van het volk is.
maar ik sla dagelijks de krant open om te lezen wat ik nu weer wil.
Een Europa was een mooi streven, maar niet op deze manier.
De regering mag er zo niet mee omgaan.
| This discussion has been closed. |