Stop het pensioen verraad! (10-03-2017 veel verwijdert aan links)
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Pensioen
Waarom moet dit zo snel en geheimzinig?Hier klopt geen ene moer van.
Het is geld door privé-personen ingelegd, verplicht ingehouden op het salaris, ergo: uitgesteld eigendom van de inlegger. Wat nu gaande is raakt iedere generatie, jong en oud.
Deze overheid, voorgaande overheden en pensioenfondsen misbruiken onze zuur verdiende liquide tegoeden.
Geef burgers hun liquide tegoeden in eigen beheer dan hebben hopelijk later nog een appeltje voor de dorst.
In Nederland kun je beter een asielzoeker of uitkeringstrekker zijn dan springt de Nederlandse overheid je aan alle kanten bij.
Puur sec genomen wordt je door de Nederlandse overheid eigenlijk gestraft omdat je je leven lang werkt.
Ik ben op me 16de begonnen als leerling monteur en ik ben nu 51 jaar.
Ik ga er van uit dat tegen de tijd dat ik van mijn pensioen zou mogen genieten, dat het in rook is opgegaan en ik me leven lang voor niets pensioengelden betaalt heb.
Overheden leven in waan illusies en buiten iedere vorm van werkelijkheid.
We betalen steeds meer en krijgen steeds minder.
Ik raad de gezamenlijk pensioenfondsen dan ook aan om aangifte te doen van diefstal door het huidige kabinet.
Een petitie Is goed, maar waarom doen we het eigenlijk... Zodat ons kabinet het misschien gaat heroverwegen? Dat kabinet wat in eerste instantie veel doet, maar waar veel verschillende persoonlijke meningen het belang van het volk overstijgen en uit het zicht verliest. 'Debaterende' persoonlijkheden die niet in staat zijn om op een volwassen manier de rechtlijnigheid te creëren om samen tot een oplossing te komen en een front te vormen om het volk te leiden en beschermen, maar welke kinderachtige discussies voert over pietluttige onderwerpen.
Denk eens na over het patroon waar de verhalen en beloftes altijd geloofd, maar zelden tot waarheid gebracht worden.
Ik ben benieuwd wat deze petitie teweeg brengt. Maar ik ben ook benieuwd naar hoe vaak we ons nog moeten laten voorliegen en belazeren voordat men er achter komt dat er helemaal geen stem meer van het volk is.
Het is werkelijk belachelijk dat onze pensioenen door de EU wordt beheerst. Ik ben voor Nexit! !
Terug naar de guldentijd - hollandse florijn-harde munt.
Schandalig dat er nooit een redelijke referendum is geweest! Hoezo.......betrokken met het volk???!!!
| This discussion has been closed. |