Stop het pensioen verraad! (10-03-2017 veel verwijdert aan links)
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Waarom hebben geen vertrouwen in Europa? Omdat onze regering "het beste jongetje van de klas" onze waarden en ons geld en belasting verkwanselt stoppen met die Europese pensioen wet en opzouten met het likken naar Europa anders ga ook ik voor een Nexit stemmen ze zijn niet goed bij hun hoofd in den haag en kleinsma is achterbaks en stiekem bezig met een aantal wetten die ze er heeft door gedrukt ik heb altijd pvda gestemd maar dit soor praktijken duwen me een andere richting op
Geen dictatuur
Hoogste tijd voor aktie
per maand.geen huursubsidie maar wel een huur van 600 euro. En Rutte Hoe doe je dat met je moeder man je hebt geen moraal en respect voor je burgers.als je maar een vluchteling ben daar kan alles voor gedaan worden.zelfs doorstroming voor een huurwoning en wij maar in een krot zitten. Oprotten dit kabinet
Daarbij komt dat de tweede kamer niet de tijd heeft gekregen om deze zaak goed te wegen. De democratie wordt op zij geschoven en de beslissing wordt ons door de strot geduwd. De rechterlijke macht is aan zet om de grondwet te beschermen.
omdat het ONS geld is. wat ingelegd is van ONS zwaar verdiende geld. Het is stelen van de bevolking, die nooit maar dan ook nooit een stem hierin heeft gehad. Dat stelletje rovers in Den Haag moet nu eens en voor altijd buitenspel worden gezet. De roverij in Brussel gaat te ver................................... Ik wil mijn land terug!
| This discussion has been closed. |